Szpiegowanie za pomocą kamery

Data: 2009-06-04 08:54:03
Autor: piotr [trzykoty]
Szpiegowanie za pomocą kamery
Uzyskiwanie informacji nieprzeznaczonej dla siebie za pomocą urządzenia specjalnego jest przestępstwem, można zgłaszac na policji lub w prokuraturze. Negatywną przesłanką co do karalności byłaby możliwość osiągnięcia informacji bez urządzenia - gołym okiem. Pozostaje jednak sprawa dowodów. Zakładam, że podczas przeszukania można kamerę znaleźć, ale jak dowieść kto podglądał, skoro nie ma 100% świadków z którego okna ona była spuszczona. Chyba, że zostały jakieś nagrania na niej...

Data: 2009-06-04 05:41:22
Autor: alojzy.zakalec
On Jun 4, 8:54 am, "piotr [trzykoty]" <trzykoty.usun...@o2.pl> wrote:
Uzyskiwanie informacji nieprzeznaczonej dla siebie za pomocą urządzenia
specjalnego jest przestępstwem

z tym, że kamerka USB jest urządzeniem bardzo niespecjalnym, pełno się
tego wala po sklepach wielkopowierzchniowych w cenie kilkunastu
złotych...

Data: 2009-06-04 05:55:04
Autor: SzalonyKapelusznik
On 4 Cze, 14:41, alojzy.zaka...@gmail.com wrote:
> [...]

z tym, że kamerka USB jest urządzeniem bardzo niespecjalnym, pełno się
tego wala po sklepach wielkopowierzchniowych w cenie kilkunastu

Serio? Ja mam w domu trzy. Na zadnej w intrukcji nie napisano jak mam
ja wywieszac przez okno. Ba, wystawienie jej do okna i maksylany zoom
nadal nie pozwala mi ogladac sasiadki. ale jakbym kabel przeciagnal
pod okno sasiada i zamontowal na parapecie to juz tak.

Data: 2009-06-04 14:57:21
Autor: robert
> [...]

z tym, że kamerka USB jest urządzeniem bardzo niespecjalnym, pełno się
tego wala po sklepach wielkopowierzchniowych w cenie kilkunastu

zaraz kamera, zwykla komórka z wlaczona na krecenie filmu spuszczona na sznurku

Data: 2009-06-04 15:06:37
Autor: piotr [trzykoty]
Szpiegowanie za pomocą kamery

Użytkownik <alojzy.zakalec@gmail.com> napisał
z tym, że kamerka USB jest urządzeniem bardzo niespecjalnym, pełno się

Nie musi być. Art. 267 kk

Data: 2009-06-04 15:37:39
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik <alojzy.zakalec@gmail.com> napisał w wiadomości news:835a76f1-470b-42f1-b59d-00464dae4175c19g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

podsłuchy też, na allegro możesz kupic lub sam zrobic

--
http://sklep.wielobranzowy.eu <<<
Nie bądź frajerem, kupuj w detalu po cenach hurtowych!

Data: 2009-06-04 09:55:49
Autor: Henry(k)
Dnia Thu, 4 Jun 2009 08:54:03 +0200, piotr [trzykoty] napisał(a):

 Chyba, że zostały jakieś nagrania na niej...

Jeśli to kamerka usb to pewnie coś zostało na kompie. Jeśli wiadomo u kogo i policja będzie chciała pomóc to mogą zrobić nalot - nawet jak nie znajdą nagrań to zatrzymają kompa za lewe oprogramowanie.

Pozdrawiam,
                 Henry

Data: 2009-06-04 10:27:17
Autor: piotr [trzykoty]
Szpiegowanie za pomocą kamery

Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał
Jeśli wiadomo
u kogo i policja będzie chciała pomóc to mogą zrobić nalot - nawet

Problem w tym, czy świadek na pytanie o to, czy jest pewien, z którego okna, odpowie "tak, jestem pewien"....

Data: 2009-06-04 10:35:10
Autor: spam
> [...]

Jeśli to kamerka usb to pewnie coś zostało na kompie. Jeśli wiadomo u kogo i policja będzie chciała pomóc to mogą zrobić nalot - nawet jak nie znajdą nagrań to zatrzymają kompa za lewe oprogramowanie.

A skąd wniosek, że na kompie jest lewe oprogramowanie?

Data: 2009-06-04 08:38:26
Autor: Jacek_P
spam@mailinator.com napisal:
A skąd wniosek, że na kompie jest lewe oprogramowanie?

Zawsze jest. A jak nie bylo, to bedzie :)
--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2009-06-04 10:52:45
Autor: spam
Szpiegowanie za pomocą kamery
spam@mailinator.com napisal:
> A skąd wniosek, że na kompie jest lewe oprogramowanie?

Zawsze jest.

Nie zawsze.

A jak nie bylo, to bedzie :)

No jak ktoś odda policji komputer czy dysk bez wezwania biegłego eksperta, który by sporządził sumę kontrolną z danych na dysku przed jego zabezpieczeniem to napewno... cóż Polska...

Data: 2009-06-10 17:17:29
Autor: Gotfryd Smolik news
On Thu, 4 Jun 2009, spam@mailinator.com wrote:

No jak ktoś odda policji komputer czy dysk bez wezwania biegłego eksperta,

<naiwnie>
  A to oni mają obowiązek się spytać, czy odda?
<\naiwnie>

pzdr, Gotfryd

Szpiegowanie za pomocą kamery