[foto] Szpiglasowy Wierch

Data: 2014-12-08 08:12:16
Autor: bans
[foto] Szpiglasowy Wierch
Zdjęcia:

https://picasaweb.google.com/112192868802371066543/2014_12_05SzpiglasowyWierch#slideshow/6089441651263664978

i filmik:

https://www.youtube.com/watch?v=8ljLilzUr24

Pierwszy raz zwróciłem uwagę na paragon z parkingu w Palenicy... czy tylko ja nie wiedziałem, że za parkowanie kasuje... TPN?! W sezonie grube setki samochodów x 20zł dziennie? No to obrońcy koni na drodze do Moka - zapomnijcie, że kiedykolwiek Park stanie po waszej stronie, nie zarzyna się kury znoszącej złote jajka.

--
bans

Data: 2014-12-08 10:55:03
Autor: borsuk
[foto] Szpiglasowy Wierch
W dniu 2014-12-08 08:12, bans pisze:
No to obrońcy koni na drodze do
Moka - zapomnijcie, że kiedykolwiek Park stanie po waszej stronie, nie
zarzyna się kury znoszącej złote jajka.

obrońcy koni, czyli ci, którzy chcą żeby resztki koni zniknęły definitywnie z Tatr i Podhala.

Data: 2014-12-08 19:40:30
Autor: MaciekZ
[foto] Szpiglasowy Wierch
Ja też uważam że jeśli w rejonie Tatr i Podhala leżą jakieś resztki koni to ktoś powinien je jak najszybciej usunąć.

Maciek

Data: 2014-12-10 10:57:55
Autor: borsuk
[foto] Szpiglasowy Wierch
W dniu 2014-12-08 19:40, MaciekZ pisze:
Ja też uważam że jeśli w rejonie Tatr i Podhala leżą jakieś resztki koni
to ktoś powinien je jak najszybciej usunąć.
poczytaj coś, może wzbogacisz swój ubogi język
n.p. http://www.ossus.pl/biblioteka/Resztki_Imperium

Data: 2014-12-10 22:18:26
Autor: crazy bejbi
[foto] Szpiglasowy Wierch
[...]

Fajny filmik, tylko ten sprzęt ci ucieka trochę z ostrością czasami

Wojtek

--
polecam solidny polski hosting:
========== www.smarthost.pl ===

Data: 2014-12-11 07:42:00
Autor: bans
[foto] Szpiglasowy Wierch
W dniu 2014-12-10 o 22:18, crazy bejbi pisze:

Fajny filmik, tylko ten sprzęt ci ucieka trochę z ostrością czasami

Nie tyle ucieka, co jej szuka intensywnie w dodatku  warkocząc silniczkiem :)

--
bans

Data: 2014-12-12 11:30:08
Autor: Titus Atomicus
[foto] Szpiglasowy Wierch
In article <m63k7a$g1r$1@mx1.internetia.pl>, bans <goc@o2.pl> wrote:

Zdjęcia:

https://picasaweb.google.com/112192868802371066543/2014_12_05SzpiglasowyWierch
#slideshow/6089441651263664978

Hm, jakies slabsze jakosciowo niz zazwyczaj. Dziwne. Aparat ten sam.
--
TA

Data: 2014-12-12 11:40:24
Autor: bans
[foto] Szpiglasowy Wierch
W dniu 2014-12-12 o 11:30, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Hm, jakies slabsze jakosciowo niz zazwyczaj. Dziwne. Aparat ten sam.

A tobie się wydawało, że na jakość zdjęcia ma wpływ tylko aparat?!

--
bans

Data: 2014-12-13 02:40:37
Autor: Marek
[foto] Szpiglasowy Wierch
W dniu piątek, 12 grudnia 2014 11:40:25 UTC+1 użytkownik bans napisał:

A tobie się wydawało, że na jakość zdjęcia ma wpływ tylko aparat?!

Niektórzy patrzą na wycieczkowe pstrykanki "od dupy strony". Ale to ich problem. Tylko, broń Boże, nie usuwaj Exif z plików, bo jeszcze obniżysz jakość swej relacji ze spaceru :).

--
Marek

Data: 2014-12-15 01:02:18
Autor: TW Dziobak
[foto] Szpiglasowy Wierch

Użytkownik "Marek" napisał

Tylko, broń Boże, nie usuwaj Exif z plików, bo jeszcze obniżysz jakość swej relacji ze spaceru :).

...albo Titus umieści cię w swoim kilefile  ;)

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2014-12-13 04:10:35
Autor: Titus Atomicus
[foto] Szpiglasowy Wierch
In article <m6ehtn$ik$1@mx1.internetia.pl>, bans <goc@o2.pl> wrote:

W dniu 2014-12-12 o 11:30, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

> Hm, jakies slabsze jakosciowo niz zazwyczaj. Dziwne. Aparat ten sam.

A tobie się wydawało, że na jakość zdjęcia ma wpływ tylko aparat?!

No, nie tylko.
Skd ten wniosek, ze mi sie cos wydawalo?
Ale pierwsze co sprawdzilem to exif.
--
TA

Data: 2014-12-12 14:16:04
Autor: rAzor
[foto] Szpiglasowy Wierch
[...]

:-)
Primo - chłopie, ty patrz i się ucz!
Secundo - idź do ortopedy (okuliście już daj lepiej spokój).
Tertio - zdjecia jak zwykle na bardzo dobrym poziomie, a na dodatek okraszone dowcipnymi i krajoznawczymi opisami nie nużą.

Po raz kolejny obejrzałem galerię bansa z przyjemnością i się uśmiałem, kiedy autor "jak zwykle olał szlak na Wrota Chałubińskiego".
Bo i ja ten szlak, pomimo wstępnych założeń, już kilka razy "olałem". :-)

Data: 2014-12-13 17:34:36
Autor: J.F.
[foto] Szpiglasowy Wierch
Dnia Mon, 08 Dec 2014 08:12:16 +0100, bans napisał(a):
[...]

Ale jedno z drugim nie ma nic wspolnego.
Samochodow do MOka nikt nie wpusci, wiec Palenica swoje zarobi.
Zreszta nawet jakby wpuscil, to u gory sie wszyscy chetnie nie
zmiescza. A jakby sie zmiescili, to przeciez parking nie bedzie darmo
:-)

Nikt tez nie chce smierdzacych autobusow na drodze do MOka, wiec
parkowi nie grozi, ze turysci zamiast parkowac podjada miejskim
autobusem z Zakopanego. No chyba ze sie boisz iz wraz z likwidacja transportu spadnie tez
ilosc chetnych na wycieczke i parking bedzie swiecil pustkami.
Nie bedzie. Zresz tylko mniejszosc mowi o likwidacji, wiekszosc o zastapieniu
elektrycznymi.

Natomiast jakas elektryczna kolej z Zakopanego ... no, moglaby
kolidowac z przychodami Parku :-)
Ale przyklad Slowacji pokazuje ze nadal sie znajda chetni do
parkowania.

J.

Data: 2014-12-15 07:46:35
Autor: bans
[foto] Szpiglasowy Wierch
W dniu 2014-12-13 o 17:34, J.F. pisze:

No chyba ze sie boisz iz wraz z likwidacja transportu spadnie tez
ilosc chetnych na wycieczke i parking bedzie swiecil pustkami.
Nie bedzie.

Nie wiem, jak procentowo wygląda udział osób jadących do Moka fasiągami do ogólnej liczby tam zmierzających - ale właśnie tak, sądzę że po zlikwidowaniu transportu znacznie spadłaby ilość chętnych do odwiedzenia Moka - a zatem i ilość samochodów na parkingu.

--
bans

Data: 2014-12-15 18:08:22
Autor: Titus Atomicus
[foto] Szpiglasowy Wierch
In article <m6m1bd$p0b$1@mx1.internetia.pl>, bans <goc@o2.pl> wrote:

> [...]

Nie wiem, jak procentowo wygląda udział osób jadących do Moka fasiągami do ogólnej liczby tam zmierzających - ale właśnie tak, sądzę że po zlikwidowaniu transportu znacznie spadłaby ilość chętnych do odwiedzenia Moka - a zatem i ilość samochodów na parkingu.

Podobno TPN sprzedaje na tej trasie 5-10 tys biletow dziennie.
Ile przwoza fasiag? Ile moze byc kursow fasiagowych, z obsadzeniem 12 osob (nie liczac dzieci).
Poza tym, nie mozna w przypadku likwidacji sasiagow w prosty sposob odjac tych klientow fasiagowych od liczby wszystkich klientow, bo czesc z nich pojdzie i tak na piechote, a pewnie zdecydowana wiekszosc skorzysta z alternatywnego srodka transportu (o ile taki bedzie).
--
TA

Data: 2014-12-15 22:04:58
Autor: TW Dziobak
[foto] Szpiglasowy Wierch

Użytkownik "bans"  napisał

znacznie spadłaby ilość chętnych do odwiedzenia Moka - a zatem i ilość samochodów na parkingu.

Jak spadnie ilość samochodów na parkingu, to wzrośnie cena za parking, jak wzrośnie cena to teoretycznie powinna spaść ilość samochodów ;) , wtedy być może spadną ceny na parkingu albo zamknie się parking i wybyduje apartamentowiec  :>>
dla tych o których źle nie można mówić ale to już OTG.

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2014-12-16 01:12:02
Autor: J.F.
[foto] Szpiglasowy Wierch
Dnia Mon, 15 Dec 2014 07:46:35 +0100, bans napisał(a):
[...]

Wielu z tych "wygodnych" z braku transportu pojdzie piechota.
Zrezygnuje drobna czesc ... ale tam kolejka na drodze potrafi byc,
czekajacych na wolne miejsce na parkingu, wiec zapas klientow jest :-)

J.

[foto] Szpiglasowy Wierch