[foto] Szpiglasowy Wierch

Data: 2014-12-12 11:30:08
Autor: Titus Atomicus
[foto] Szpiglasowy Wierch
In article <m63k7a$g1r$1@mx1.internetia.pl>, bans <goc@o2.pl> wrote:

Zdjęcia:

https://picasaweb.google.com/112192868802371066543/2014_12_05SzpiglasowyWierch
#slideshow/6089441651263664978

Hm, jakies slabsze jakosciowo niz zazwyczaj. Dziwne. Aparat ten sam.
--
TA

Data: 2014-12-12 11:40:24
Autor: bans
[foto] Szpiglasowy Wierch
W dniu 2014-12-12 o 11:30, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Hm, jakies slabsze jakosciowo niz zazwyczaj. Dziwne. Aparat ten sam.

A tobie się wydawało, że na jakość zdjęcia ma wpływ tylko aparat?!

--
bans

Data: 2014-12-13 02:40:37
Autor: Marek
[foto] Szpiglasowy Wierch
W dniu piątek, 12 grudnia 2014 11:40:25 UTC+1 użytkownik bans napisał:

A tobie się wydawało, że na jakość zdjęcia ma wpływ tylko aparat?!

Niektórzy patrzą na wycieczkowe pstrykanki "od dupy strony". Ale to ich problem. Tylko, broń Boże, nie usuwaj Exif z plików, bo jeszcze obniżysz jakość swej relacji ze spaceru :).

--
Marek

Data: 2014-12-15 01:02:18
Autor: TW Dziobak
[foto] Szpiglasowy Wierch

Użytkownik "Marek" napisał

Tylko, broń Boże, nie usuwaj Exif z plików, bo jeszcze obniżysz jakość swej relacji ze spaceru :).

...albo Titus umieści cię w swoim kilefile  ;)

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2014-12-13 04:10:35
Autor: Titus Atomicus
[foto] Szpiglasowy Wierch
In article <m6ehtn$ik$1@mx1.internetia.pl>, bans <goc@o2.pl> wrote:

W dniu 2014-12-12 o 11:30, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

> Hm, jakies slabsze jakosciowo niz zazwyczaj. Dziwne. Aparat ten sam.

A tobie się wydawało, że na jakość zdjęcia ma wpływ tylko aparat?!

No, nie tylko.
Skd ten wniosek, ze mi sie cos wydawalo?
Ale pierwsze co sprawdzilem to exif.
--
TA

Data: 2014-12-12 14:16:04
Autor: rAzor
[foto] Szpiglasowy Wierch
[...]

:-)
Primo - chłopie, ty patrz i się ucz!
Secundo - idź do ortopedy (okuliście już daj lepiej spokój).
Tertio - zdjecia jak zwykle na bardzo dobrym poziomie, a na dodatek okraszone dowcipnymi i krajoznawczymi opisami nie nużą.

Po raz kolejny obejrzałem galerię bansa z przyjemnością i się uśmiałem, kiedy autor "jak zwykle olał szlak na Wrota Chałubińskiego".
Bo i ja ten szlak, pomimo wstępnych założeń, już kilka razy "olałem". :-)

[foto] Szpiglasowy Wierch