[foto] Szpiglasowy Wierch

Data: 2014-12-13 17:34:36
Autor: J.F.
[foto] Szpiglasowy Wierch
Dnia Mon, 08 Dec 2014 08:12:16 +0100, bans napisał(a):
Pierwszy raz zwróciłem uwagę na paragon z parkingu w Palenicy... czy tylko ja nie wiedziałem, że za parkowanie kasuje... TPN?! W sezonie grube setki samochodów x 20zł dziennie? No to obrońcy koni na drodze do Moka - zapomnijcie, że kiedykolwiek Park stanie po waszej stronie, nie zarzyna się kury znoszącej złote jajka.

Ale jedno z drugim nie ma nic wspolnego.
Samochodow do MOka nikt nie wpusci, wiec Palenica swoje zarobi.
Zreszta nawet jakby wpuscil, to u gory sie wszyscy chetnie nie
zmiescza. A jakby sie zmiescili, to przeciez parking nie bedzie darmo
:-)

Nikt tez nie chce smierdzacych autobusow na drodze do MOka, wiec
parkowi nie grozi, ze turysci zamiast parkowac podjada miejskim
autobusem z Zakopanego. No chyba ze sie boisz iz wraz z likwidacja transportu spadnie tez
ilosc chetnych na wycieczke i parking bedzie swiecil pustkami.
Nie bedzie. Zresz tylko mniejszosc mowi o likwidacji, wiekszosc o zastapieniu
elektrycznymi.

Natomiast jakas elektryczna kolej z Zakopanego ... no, moglaby
kolidowac z przychodami Parku :-)
Ale przyklad Slowacji pokazuje ze nadal sie znajda chetni do
parkowania.

J.

Data: 2014-12-15 07:46:35
Autor: bans
[foto] Szpiglasowy Wierch
W dniu 2014-12-13 o 17:34, J.F. pisze:

No chyba ze sie boisz iz wraz z likwidacja transportu spadnie tez
ilosc chetnych na wycieczke i parking bedzie swiecil pustkami.
Nie bedzie.

Nie wiem, jak procentowo wygląda udział osób jadących do Moka fasiągami do ogólnej liczby tam zmierzających - ale właśnie tak, sądzę że po zlikwidowaniu transportu znacznie spadłaby ilość chętnych do odwiedzenia Moka - a zatem i ilość samochodów na parkingu.

--
bans

Data: 2014-12-15 18:08:22
Autor: Titus Atomicus
[foto] Szpiglasowy Wierch
In article <m6m1bd$p0b$1@mx1.internetia.pl>, bans <goc@o2.pl> wrote:

> [...]

Nie wiem, jak procentowo wygląda udział osób jadących do Moka fasiągami do ogólnej liczby tam zmierzających - ale właśnie tak, sądzę że po zlikwidowaniu transportu znacznie spadłaby ilość chętnych do odwiedzenia Moka - a zatem i ilość samochodów na parkingu.

Podobno TPN sprzedaje na tej trasie 5-10 tys biletow dziennie.
Ile przwoza fasiag? Ile moze byc kursow fasiagowych, z obsadzeniem 12 osob (nie liczac dzieci).
Poza tym, nie mozna w przypadku likwidacji sasiagow w prosty sposob odjac tych klientow fasiagowych od liczby wszystkich klientow, bo czesc z nich pojdzie i tak na piechote, a pewnie zdecydowana wiekszosc skorzysta z alternatywnego srodka transportu (o ile taki bedzie).
--
TA

Data: 2014-12-15 22:04:58
Autor: TW Dziobak
[foto] Szpiglasowy Wierch

Użytkownik "bans"  napisał

znacznie spadłaby ilość chętnych do odwiedzenia Moka - a zatem i ilość samochodów na parkingu.

Jak spadnie ilość samochodów na parkingu, to wzrośnie cena za parking, jak wzrośnie cena to teoretycznie powinna spaść ilość samochodów ;) , wtedy być może spadną ceny na parkingu albo zamknie się parking i wybyduje apartamentowiec  :>>
dla tych o których źle nie można mówić ale to już OTG.

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2014-12-16 01:12:02
Autor: J.F.
[foto] Szpiglasowy Wierch
Dnia Mon, 15 Dec 2014 07:46:35 +0100, bans napisał(a):
[...]

Wielu z tych "wygodnych" z braku transportu pojdzie piechota.
Zrezygnuje drobna czesc ... ale tam kolejka na drodze potrafi byc,
czekajacych na wolne miejsce na parkingu, wiec zapas klientow jest :-)

J.

[foto] Szpiglasowy Wierch