'Szpilka' przy kostkach hamulcowych

Data: 2010-06-21 01:17:48
Autor: Pr0NET
'Szpilka' przy kostkach hamulcowych
Mam kostki hamulcowe z wymiennymi okładzinami i dzisiaj wypadła mi z
jednej 'szpilka' (czy jakkolwiek inaczej fachowo to się nazywa),
okładzinę udało mi się znaleźć, ale metalowego elementu już nie. Da
się to jakoś prosto samodzielnie dorobić, zmodyfikować, jakość
shackować żeby działało ;?.

Data: 2010-06-21 02:57:36
Autor: looty
On 21 Cze, 10:17, Pr0NET <bol...@gmail.com> wrote:
[...]

Zawleczka, kosztuje 2 zł. Przypuszczam że można zstąpić drutem.

http://www.cyklotur.com/x_C_I__T_Zawleczka+do+hamulc%F3w+tarczowych__P_53030219-53010001__PZTA_C__PD_53010573.html

pozdrawiam

Marcin

Data: 2010-06-21 04:54:08
Autor: Pr0NET
On Jun 21, 11:57 am, looty <mam...@gmail.com> wrote:
> [...]

> shackować żeby działało ;?.

Zawleczka, kosztuje 2 zł. Przypuszczam że można zstąpić drutem.

Mam zwykłe V-ki, właśnie do mniej jadą stare półkowe hamulce Azteca,
mam nadzieję że zawleczka jest na tyle standardowa że dopaduje do
klockóhgfhft

Data: 2010-06-21 04:55:36
Autor: Pr0NET
> [...]

pozdrawiam

Marcin

Mam zwykłe V-ki, właśnie do mniej jadą stare półkowe hamulce Azteca,
mam nadzieję że zawleczka jest na tyle standardowa że dopasuje do
klocków Meridy.

Data: 2010-06-21 12:03:17
Autor: Tomek
looty pisze:
Zawleczka, kosztuje 2 zł. Przypuszczam że można zstąpić drutem.

W sklepie "ze śrubkami" po 10gr :)

Data: 2010-06-21 10:22:02
Autor: Raist
"Pr0NET" <bolkow@gmail.com> napisał w wiadomości news:b715f8f8-9893-4e80-bb51-54528fdd4521g19g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

gwoździk :)
ostatnio ratowałem się nim przy zgubieniu 'szpilki' w tarczówce

Raist

Data: 2010-06-21 10:29:01
Autor: granat
Raist pisze:

się to jakoś prosto samodzielnie dorobić, zmodyfikować, jakość
shackować żeby działało ;?.

dorob ze spinacza do papieru.

granat

'Szpilka' przy kostkach hamulcowych