Szpindlerowy M³yn

Data: 2013-02-03 10:14:53
Autor: megrims
Szpindlerowy M³yn
W dniu 2013-01-25 20:36, Budzik pisze:
Jadê z Poznania do szpindlerowego M³yna.
Zak³adam, ¿e najlepsza bêdzie droga przez Jeleni± górê, ale google maps
proponuje te¿ np. przez Jawor.
Legnicê w sumie te¿ mo¿na zachaczyæ lub omin±æ.

Reasumuj±c - jak obecnie warto jechaæ? Gdzie bêd± najlepsze warunki i gdzie
najlepsza droga?

Do Czech na narty? A po chuj.
Tam tak Polaków nie lubi±, ¿e oprócz tego, ¿e ubezpieczenie
narciarskie masz to i tak musisz buliæ. Kole¿anka mia³a
ubezpieczenie a i tak rachunek na 5000 jej przys³ali
za z³aman± nogê.

Jak chcesz narty, to Soelden i tyle w temacie.

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2013-02-03 10:51:21
Autor: J.F.
Szpindlerowy M³yn
Dnia Sun, 03 Feb 2013 10:14:53 +0100, megrims napisa³(a):
Do Czech na narty? A po chuj.
Tam tak Polaków nie lubi±,

Ja tam nie zauwazylem. Moze wiedza ze pieniadze nie smierdza, nawet od
Polakow. A moze pokolenie 68 juz wyginelo.

I nawet suszarki na trasach dojazdowych z Polski rzadko stoja ..

¿e oprócz tego, ¿e ubezpieczenie
narciarskie masz to i tak musisz buliæ. Kole¿anka mia³a
ubezpieczenie a i tak rachunek na 5000 jej przys³ali
za z³aman± nogê.

A wyjasniala z ubezpieczycielem ? Nie dostal rachunku, odmowil wyplaty czy
co ?
Jak chcesz narty, to Soelden i tyle w temacie.

Ogolnie racja, ale i w Czechach da sie troche pojezdzic.
Z Poznania na tydzien ... lepiej w Alpy, z Wroclawia to mozna na dzien wyskoczyc..

J.

Data: 2013-02-03 19:00:53
Autor: Budzik
Szpindlerowy M³yn
Osobnik posiadaj±cy mail megrimsNOSPAM@interia.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

[...]

Nie umiem siê odnie¶c bo nic mi siê nie sta³o.
Mia³em kartkê EKU, mia³em dodatkowe ubezpieczenie.
Dlaczego Twoja kole¿anka musia³a dop³aciæ? Polskie ubezpieczenie w NFZ nie pokry³o?

Jak chcesz narty, to Soelden i tyle w temacie.

Byæ mo¿e.
W zesz³ym roku by³em we W³oszech i ten wyjazd o niebo lepszy.
Ale mo¿e Soelden to raj.
Pytanie, czy na tygodniowy wyjazd (7 dni je¿dzenia na nartachj) starczy 1500 na osobê?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")

Data: 2013-02-03 20:14:33
Autor: megrims
Szpindlerowy M³yn
W dniu 2013-02-03 20:00, Budzik pisze:
Osobnik posiadaj±cy mail megrimsNOSPAM@interia.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

(ciach)
W zesz³ym roku by³em we W³oszech i ten wyjazd o niebo lepszy.
Ale mo¿e Soelden to raj.
Pytanie, czy na tygodniowy wyjazd (7 dni je¿dzenia na nartachj) starczy
1500 na osobê?

Co do Soelden to mogê siê wypowiedzieæ, bo by³em tam 26 razy przez
ostatnie 12 lat.

Z powodu kontuzji kolana to od 2 lat nie by³em, ale o ile pamiêtam to:

Rozs±dny czas przejazdu jak nie ma korków to 8 godzin.
Skipasy na 6 dni kosztowa³y ostatnio co¶ oko³o 200 Euro
od doros³ej osoby. Apartamenty w http://www.interchalet.com/
wychodz± od 30 euro za dobê w górê. Mo¿na wzi±æ hotel
za 6000 PLN za 7 dni dla rodziny 2+1. Najwa¿niejsze dla
mnie to brak kolejek do wyci±gów.  Mo¿e jak m³odego
wyci±gniemy z choroby i kolana mi siê poprawi± to
jeszcze tam zawitam. Co do warunków - jak ma siê
pecha, to mo¿na mieæ beznadziejn± pogodê i na 6 dni tylko
2 dni latania. Pod tym wzglêdem Francja i W³ochy lepsze.

Ale pod wzglêdem infrastruktury, organizacji to dla mnie to nr. 1.

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2013-02-03 23:01:02
Autor: Budzik
Szpindlerowy M³yn
U¿ytkownik megrims megrimsNOSPAM@interia.pl ...

[...]

Zeby nie by³o OT: jak kupujê auto za 20.000 to wiem, ¿e takie za 40.000 bêdzie lepsze... ;-)

Szpindlerowy M³yn