Szpitale w hotelach

Data: 2020-03-29 08:40:46
Autor: Runt
Szpitale w hotelach
W związku z wzrastającym brakiem miejsc szpitalnych w UK rozważa się zamianę hoteli w szpitale. Angole twierdzą, że to bogacze przygotowują sobie hotelową kwarantannę na koszt społeczeństwa.

Pomysł pochodzi z:

https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-chin/europa/news-krol-tajlandii-na-kwarantannie-w-luksusowym-hotelu-w-niemcze,nId,4399889

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-29 08:49:46
Autor: A. Filip
Szpitale z hoteli? [UK]
Runt <Runtime@anakumena.org> pisze:
[...]

Miejsc w szpitalach starczy?

Zamiast hoteli powinno być co?  Wojskowe namioty na stadionach?
_Rozważanie_ jest w porządku.  Przyjęcie będzie "budzić wątpliwości"
bez wskazania jakie inne alternatywy był rozważane i zostały odrzucone.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-03-29 08:55:01
Autor: Runt
Szpitale z hoteli? [UK]
W dniu 2020-03-29 o 08:49, pajac A. Filip pisze:
[...]

Starczy to ty masz uwiąd.

Zamiast hoteli powinno być co?  Wojskowe namioty na stadionach?

Ty jesteś geniuszem. Wymyśl coś.

_Rozważanie_ jest w porządku.  Przyjęcie będzie "budzić wątpliwości"
bez wskazania jakie inne alternatywy był rozważane i zostały odrzucone.

Przestań bełkotać.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-29 08:57:36
Autor: A. Filip
Szpitale z hoteli? [UK]
[...]

Nie śmiem podważać twojego monopolu na bełkot :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-03-29 08:34:53
Autor: Budzik
Szpitale z hoteli? [UK]
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

Nie śmiem podważać twojego monopolu na bełkot :-)

oj moim zdaniem jestes zbyt skromny! ;-DDD

--
Pozdrawia... Budzik
"Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

Data: 2020-03-29 10:45:10
Autor: Runt
Szpitale z hoteli? [UK]
W dniu 2020-03-29 o 10:34, Budzik pisze:
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

Nie śmiem podważać twojego monopolu na bełkot :-)

oj moim zdaniem jestes zbyt skromny! ;-DDD

Moim zdaniem filip jest mistrzem bełkotu. Na *.polityka i *.prawo.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-29 10:44:21
Autor: Runt
Szpitale z hoteli? [UK]
W dniu 2020-03-29 o 08:57, A. Filip pisze:
Runt <Runtime@anakumena.org> pisze:
Przestań bełkotać.
Nie śmiem podważać twojego monopolu na bełkot :-)
Gdzie mi do ciebie. Bełkoczesz też na pl.soc.prawo.  ;-0

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-30 10:23:27
Autor: z
Szpitale w hotelach
Przy okazji służba zdrowia na mieszkańca w UK wygląda gorzej niż w Polsce. Nawet przed epidemią.

Tak mają kasę na testy. Ale nie mają łóżek w szpitalach.

Data: 2020-03-30 11:30:38
Autor: Runt
Szpitale w hotelach
W dniu 2020-03-30 o 10:23, z pisze:
Przy okazji służba zdrowia na mieszkańca w UK wygląda gorzej niż w Polsce. Nawet przed epidemią.

O czym ty chłopino bełkoczesz?
Byłes w UK i widziałeś czy powtarzasz za TVP?

Tak mają kasę na testy.

Maja testy i termometry! ;-)))

Data: 2020-03-30 11:58:29
Autor: z
Szpitale w hotelach
W dniu 2020-03-30 o 11:30, Runt pisze:
powtarzasz za TVP?

Powtarzam za tok fm i tvn24.

Fakt jest taki że ostatnie rządy w UK likwidowały łóżka szpitalne.

Ale co Ty możesz wiedzieć o UK jak nie wiesz co się w Polsce dzieje.

Data: 2020-03-31 07:16:30
Autor: Runt
Szpitale w hotelach
W dniu 2020-03-30 o 11:58, z pisze:
W dniu 2020-03-30 o 11:30, Runt pisze:
powtarzasz za TVP?

Powtarzam za tok fm i tvn24.

Jak możesz słuchać i oglądać tych wywrotowych stacji!???

Fakt jest taki że ostatnie rządy w UK likwidowały łóżka szpitalne.

Jakiś link potwierdzający powyższe.

Ale co Ty możesz wiedzieć o UK

Więcej niż ty.

jak nie wiesz co się w Polsce dzieje.

W PL obowiązuje obecnie dogmat: idź na wybory, zagłosuj, możesz zdychać.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-31 14:24:13
Autor: z
Szpitale w hotelach
  Jak możesz słuchać i oglądać tych wywrotowych stacji!???

Z lubością ;-)

Jakiś link potwierdzający powyższe.

To jest powszechnie dostępna wiedza. Znowu nie jesteś przygotowany do dyskusji. Poszukaj sobie. (Torysi)

Wyborów nie będzie a Runt to pożyteczny idiota.

Data: 2020-03-31 06:13:34
Autor: Bruno Brunowski
Szpitale w hotelach
W dniu wtorek, 31 marca 2020 14:24:46 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]

Wyborów nie będzie a Runt to pożyteczny idiota.

"Wprowadzenie możliwości głosowania korespondencyjnego dla wszystkich wyborców zakłada przygotowany przez Prawo i Sprawiedliwość projekt nowelizacji Kodeksu wyborczego, który widział Onet. Jeszcze dziś może on trafić do laski marszałkowskiej.

Jak czytamy w projekcie, "w przypadku ogłoszenia stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii Państwowa Komisja Wyborcza może określić inne warunki powoływania obwodowej komisji wyborczej". Według naszych źródeł oznacza to, że w przypadku, gdyby samorządy odmówiły organizacji wyborów prezydenckich, PKW może za pomocą uchwały poprosić policję lub wojsko w zorganizowaniu komisji wyborczych."

https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/koronawirus-w-polsce-pis-chce-umozliwic-wszystkim-polakom-glosowanie/pjgwhtz

Podobno właśnie trwa przekonywanie Gowina.

Po raz kolejny potwierdza się, że bycie pisiorem to stan umysłu, niekoniecznie normalny.

A teraz pisiorki zaczynacie zachwalanie tego pomysłu. Trzy, dwa, jeden, START!!!

--
Bruno

Data: 2020-03-31 15:49:21
Autor: z
Szpitale w hotelach
To jest ZŁY pomysł.
Głosowanie powinno być elektroniczne.

Data: 2020-04-01 07:21:31
Autor: Runt
Szpitale w hotelach
W dniu 2020-03-31 o 15:49, z pisze:
To jest ZŁY pomysł.
Głosowanie powinno być elektroniczne.

Buuuhahahhahahaha! Złodziej! Złodziej! Ukradłeś Pis-owi POmysł!

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-31 15:51:21
Autor: z
Szpitale w hotelach
A z innej beczki:
Takie uleganie opozycji w czasach zarazy na lamenty że się dzieli wyborców uważam za NIEODPOWIEDZIALNE ;-)

Data: 2020-04-01 07:22:16
Autor: Runt
Szpitale w hotelach
W dniu 2020-03-31 o 15:51, z pisze:
A z innej beczki:
Takie uleganie opozycji w czasach zarazy na lamenty że się dzieli wyborców uważam za NIEODPOWIEDZIALNE ;-)

Oczywiście.
Skoro mogą chodzic do sklepów po gorzałę to i mogą iść na wybory!

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-01 07:20:40
Autor: Runt
Szpitale w hotelach
W dniu 2020-03-31 o 15:13, Bruno Brunowski pisze:

A teraz pisiorki zaczynacie zachwalanie tego pomysłu. Trzy, dwa, jeden, START!!!

Strzelili sobie w kolano. Elektorat PiS to >60+  i wioski, a to towarzystwo nie potrafi obsługiwać nawet kalkulatora. Pilot od TV ma u nich wytarty jedynie przycisk on/off włączający TVPiS.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-01 07:16:24
Autor: Runt
Szpitale w hotelach
W dniu 2020-03-31 o 14:24, z pisze:
  Jak możesz słuchać i oglądać tych wywrotowych stacji!???
Z lubością ;-)
Jakiś link potwierdzający powyższe.
To jest powszechnie dostępna wiedza.
Poważnie? To siegnij po nią.

Znowu nie jesteś przygotowany do dyskusji.

Cieniasie, ja z tobą nie dyskutuję.

Poszukaj sobie. (Torysi)

Masz problemy z logicznym myśleniem? Nie potrafisz podać linku potwierdzającego swoją genialna tezę?

Wyborów nie będzie

Wybory będą choćbyś miał wypluć płuca.

a Runt to pożyteczny idiota.

a z-ed to genetyczny idiota. ;-)))