Szpitalne lądowiska dla LPR

Data: 2012-06-16 17:19:53
Autor: Jarosław Sokołowski
Szpitalne lądowiska dla LPR
Pan Marek napisał:

Wygląda to dość hmm prymitywnie, niczym legendarne wypady lotnicze
Moskwian w latach 80 do Nowosybirska po klosze do lamp naftowych
nr 3 (historia podobno prawdziwa).

A to nie z Nowosybirska latano do Moskwy? W Nowosybirsku dostęp do
wiertaliotów bardziej powszechny, a i lampa naftowa częściej się
przydaje. Przeto w syberyjskich sklepach szybko z półek znikał
towar, który w Moskwie miał szansę dłużej poleżeć. A poza tym to
były lampy numer 4 -- tak przynajmniej w Radiu Erewań mówili.

Jakieś przepisy zabraniają budowac lądowiska na dachu?
Szpital który mam ma myśli wybudowano w latach 80 ub.w.,
lądowisko powstało razem ze szpitalem, więc celowo z jakis
powodów je umieszczono tak daleko poza jego terenem...

Nie muszą zabraniać -- wystarczy, że nie ma na to norm, a już gminny
architekt będzie odmawiał wydania decyzji. Poza tym to mi wcale nie
wygląda na tanie i bezproblemowe rozwiązanie.

--
Jarek

Szpitalne lądowiska dla LPR