Szpitalne l膮dowiska dla LPR

Data: 2012-06-17 13:28:20
Autor: Robert Tomasik
Szpitalne l膮dowiska dla LPR
U偶ytkownik "Marek" <fake@fakeemail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:almarsoft.6769153739689291140news.neostrada.pl...
Witam,
ostatnio przygl膮da艂em si臋 ladowaniu LPR na l膮dowisku opodal szpitala i w zwi膮zku z tym mam pytanie - dlaczego ladowiska nie zorganizowano na dachu szpitala (偶eby skr贸ci膰 czas transportu  pacjenta) ale jest 500 m poza szpitalem. Pacjent jest "przepakowywany" do karetki, a ta dopiero podje偶d偶a do szpitala. Wygl膮da to do艣膰 hmm prymitywnie, niczym legendarne wypady lotnicze Moskwian w latach 80 do Nowosybirska po klosze do lamp naftowych nr 3 (historia podobno prawdziwa).
Jakie艣 przepisy zabraniaj膮 budowac l膮dowiska na dachu?
Szpital kt贸ry mam ma my艣li wybudowano w latach 80 ub.w., l膮dowisko powsta艂o razem ze szpitalem, wi臋c celowo z jakis powod贸w je umieszczono tak daleko poza jego terenem...

S膮 przepisy na obliczenia l膮dowiska na dachu, zatem technicznie jest to mo偶liwe. Od strony lotniczej zdaje si臋, 偶e 艂atwiej l膮dowa膰 trawniku. Poza tym jak wieje wiatr, to dachu b臋dzie bardziej odczuwalny. No i kwestia ha艂asu, kt贸ry mo偶e niepokoi膰 pacjent贸w.

Szpitalne l膮dowiska dla LPR