Sztama

Data: 2010-09-07 19:58:34
Autor: in for
Sztama

To bardzo krótki filmik,

http://tinyurl.com/yflrgdf

który już jakiś czas temu chciałem zawiesić w sieci. Oczywiście jakiekolwiek
podobieństwo do osób czy zdarzeń jest czysto przypadkowe. To jest jedynie
zaproszenie na moje imieniny, które odbędą się nad Białym w ten weekend,
zaproszenie z przymrużeniem oka, twarde i szorstkie, zimne i dosadne tak jak
sport, który wszyscy tak mocno pokochaliśmy...

Zapraszam,

Jacek - 513-129-887

Data: 2010-09-07 19:09:43
Autor: jacekplacek
Sztama
in_for@vp.pl napisał(a):

[...]

Perfekcyjna oferta dla niszowego klienta... kto raz się otarł, wstydzi się do końca życia :)

Data: 2010-09-07 20:02:30
Autor: to.ja
Sztama

[...]

Bardzo dziekuję za zaproszenie..
Podpytam sie RC bedzie ? bo jak tak to wpadam z tortem..

Data: 2010-09-07 19:44:42
Autor:
Sztama
to.ja@op.pl napisał(a):
Bardzo dziekuję za zaproszenie..
Podpytam sie RC bedzie ? bo jak tak to wpadam z tortem..

W sobotę mam spotkanie na którym będę do późnego wieczora, w niedzielę mogę być.
Lecz nie mam transportu.

pozdrawiam rc

Data: 2010-09-08 09:36:26
Autor: to.ja
Sztama
to.ja@op.pl napisał(a): > Bardzo dziekuję za zaproszenie..
> Podpytam sie RC bedzie ? bo jak tak to wpadam z tortem..

W sobotę mam spotkanie na którym będę do późnego wieczora, w niedzielę mogę
> [...]

Podaj adres przyjadę po Ciebie...

Data: 2010-09-08 08:03:06
Autor:
Sztama
to.ja@op.pl napisał(a):
Podaj adres przyjadę po Ciebie...

Przeczytaj e-maila.

pozdrawiam rc --

Data: 2010-09-07 20:11:01
Autor: in for
Sztama

Bardzo dziekuję za zaproszenie..
Podpytam sie RC bedzie ? bo jak tak to wpadam z tortem..

Ha, ha, ha, świetnie się ubawiłem, przecież to moje imieniny a nie Ryśka :))))

To.ja, to ja czekam na ten torcik :)

Jacek

Data: 2010-09-08 09:37:48
Autor: to.ja
Sztama
> [...]
> Podpytam sie RC bedzie ? bo jak tak to wpadam z tortem..

Ha, ha, ha, świetnie się ubawiłem, przecież to moje imieniny a nie

Tak tak  torcik dla Ciebie   ..
Już zaproponowałem Rysiowi ze go zabiorę ..tylko niech poda z kąd..?

Data: 2010-09-08 06:35:26
Autor: Eloster
Sztama
Szykuje się dobra zabawa. Szkoda, że obowiązki służbowe nie pozwolą mi tam być.
Ale widzę, że niektórym na forum brak jest poczucia humoru i … samokrytycyzmu (chociaż jego odrobiny).

Data: 2010-09-08 22:37:59
Autor: in for
Sztama

Ale widzę, że niektórym na forum brak jest poczucia humoru /.../

Uśmiałem się setnie, bo przypomniało mi się jak w mojej rodzinie kwituje się
sytuację, gdy ktoś się nabzdyczy. Otóż zdarzyło mi się to nawet dziś,
nabzdyczyłem się na swoje trzy baby (żonę i dwie córki), a gdy dopytywały się co
mi się stało, odpowiedziałem bardzo poważnie "Połknąłem kij...". Po sekundzie
wszyscy ryknęli śmiechem, ja próbowałem jeszcze być bardzo poważny, ale zaraz za
wszystkim parsknąłem śmiechem i awantura rozmyła się w ogólnej wesołości.

Powiedzmy więc sobie, że JacekPlacek "połknął kij" i całą sytuację skwitujmy
gromkim śmiechem, mam też nadzieję, że i na twarzy JackaPlacka też zagości choć
skromny uśmiech.

JackuPlacku zapraszam Ciebie również do swojej bazy, na tę lub kolejną imprezę,
jestem gotów też w tej chwili opublikować tekst, który uznałeś za zbędny, jeśli
zmienisz zdanie i wyrazisz aprobatę dla tego pomysłu.

Jacek

(w pełni świadomie pominąłem słowo "POZDRAWIAM" na końcu tego listu :DDD.

--

Sztama