Sztama

Data: 2010-09-08 06:35:26
Autor: Eloster
Sztama
Szykuje się dobra zabawa. Szkoda, że obowiązki służbowe nie pozwolą mi tam być.
Ale widzę, że niektórym na forum brak jest poczucia humoru i … samokrytycyzmu (chociaż jego odrobiny).

Data: 2010-09-08 22:37:59
Autor: in for
Sztama

Ale widzę, że niektórym na forum brak jest poczucia humoru /.../

Uśmiałem się setnie, bo przypomniało mi się jak w mojej rodzinie kwituje się
sytuację, gdy ktoś się nabzdyczy. Otóż zdarzyło mi się to nawet dziś,
nabzdyczyłem się na swoje trzy baby (żonę i dwie córki), a gdy dopytywały się co
mi się stało, odpowiedziałem bardzo poważnie "Połknąłem kij...". Po sekundzie
wszyscy ryknęli śmiechem, ja próbowałem jeszcze być bardzo poważny, ale zaraz za
wszystkim parsknąłem śmiechem i awantura rozmyła się w ogólnej wesołości.

Powiedzmy więc sobie, że JacekPlacek "połknął kij" i całą sytuację skwitujmy
gromkim śmiechem, mam też nadzieję, że i na twarzy JackaPlacka też zagości choć
skromny uśmiech.

JackuPlacku zapraszam Ciebie również do swojej bazy, na tę lub kolejną imprezę,
jestem gotów też w tej chwili opublikować tekst, który uznałeś za zbędny, jeśli
zmienisz zdanie i wyrazisz aprobatę dla tego pomysłu.

Jacek

(w pełni świadomie pominąłem słowo "POZDRAWIAM" na końcu tego listu :DDD.

--

Sztama