Sztandar wyprowadzić!

Data: 2009-10-18 14:57:28
Autor: Grzegorz Z.
Sztandar wyprowadzić!
- Wystąpiłem z partii - pisze na swojej stronie internetowej Janusz Korwin
Mikke - ... brzydzi mnie bycie w jednej partii z ludźmi, którzy głosowali
za udzieleniem absolutorium p. Bolesławowi Witczakowi (prezes UPR -
przyp.red.). Nie chcę, by moje nazwisko służyło ściąganiu pieniędzy na
użytek ludzi, którzy je "prywatyzują" - dodaje. (...)

http://www.wiadomosci24.pl/artykul/korwin_mikke_brzydze_sie_upr_wystapilem_z_tej_partii_112929.html

Data: 2009-10-18 15:28:01
Autor: matusm
K Pawlak - Sztandar wyprowadzić!

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1qd7gfayj23f$.7m15eidlogqa.dlg40tude.net...
[...]

Cos go wcielo a taki byl uprowski,,,,nawet kiedys chcieli zawlaszczyc psp jako uprowska,,,che che ,,,che
ale sie nie udalo chociaz ciagle,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Sztandar wyprowadzić!