Sztorm na kanale PiStowskim

Data: 2016-09-13 10:35:28
Autor: Pajdak
Sztorm na kanale PiStowskim
http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/chwile-grozy-na-wakacjach-kaczynskiego/bfgdnjp

Kaczyński z Brudzińskim popłynęli Kanałem Piastowskim, a następnie wypłynęli na zalew. To był niebezpieczny moment. - Mój serdeczny przyjaciel Przemysław klął na mnie jak szewc, że narażam lidera PiS i całą załogę, wypływając w taką pogodę na otwarte wody - opowiada Brudziński. "

Okazuje się, że w tym dramatycznym momencie sam prezes PiS usiadł za sterem i zamiast płynąć bokiem do fali, poszedł na zwarcie. - Poszliśmy dziobem na falę, a potem wyszła tęcza. Jak i w polityce - kończy swoją opowieść Brudziński."

Buuuuuhahahahhahahahahahahahahahahaaaa! Buuuuuhahahhahahahahahahaha! Kimirsen!

--
Lepudruk

Sztorm na kanale PiStowskim