Sztuczna trawa

Data: 2009-05-08 21:03:16
Autor: Aga
Sztuczna trawa
Mam pytanko, czym można podkleić sztuczną trawę leżącą na tarasie? Taras   ma podłogę wylaną betonem, na tym ułożona jest sztuczna trawa (taras o pow. ok. 17m2). Służy nam od trzech lat, tyle że w ostatnim czasie wieją dość silne wiatry i podnoszą trawę, co powoduje zagięcia a nawet przesuwanie donic.
Z góry dziękuję za odpowiedź.

Data: 2009-05-09 13:44:15
Autor: Jacek
Sztuczna trawa
Najlepszy będzie Mintokur ;-)

Jacek

PS
Ja bym spróbował punktowo klejem na gorąco z pistoletu, tylko trzeba porządnie wyczyścić podłoże w miejscu klejenia.

Data: 2009-05-09 13:50:26
Autor: Panslavista
Sztuczna trawa

Użytkownik "Aga" <akc3@gazeta.pl> napisał w wiadomości
[...]

W zasadzie najlepszym rozwiązaniem są listwy z haczykami, można zrobić z
drewna i nawbijać gwoździ pod skosem. Zaczepia się tymi gwoździami za
wykładzinę i naciąga - można gumami, można sprężynami. Dzięki temu
zakładając z obu stron takie listwy ma się wykładzinę napiętą i równą.

Data: 2009-05-10 02:18:18
Autor: ikselk
Sztuczna trawa
On 9 Maj, 13:50, "Panslavista" <panslavi...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Aga" <a...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:gu1vlk$dvs$2inews.gazeta.pl...

> [...]

wykładzinę i naciąga - można gumami, można sprężynami. Dzięki temu
zakładając z obu stron takie listwy ma się wykładzinę napiętą i równą.

Tak to można i na rzepy.

Data: 2009-05-10 12:05:00
Autor: Panslavista
Sztuczna trawa

Użytkownik <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

wykładzinę i naciąga - można gumami, można sprężynami. Dzięki temu
zakładając z obu stron takie listwy ma się wykładzinę napiętą i równą.

Rzepy tez trzeba czymś naciągać, w innym przypadku wykładzina rozciągnie się
nierównomiernie w czasie użytkowania i pojawią się góry i doliny, bardzo
nieprzyjemnie chodzi się na takiej, zwłaszcza, że część ludzi nie unosi nóg
wysoko. Można też przynitować płaskownik metalowy do brzegu wykładziny lub
przykleić albo przykleić kieszeń na taki płaskownik z otworami do
zaczepienia - z jednej strony na stałe do śrub umocowanych w posadzce przy
pomocy kołków, z drugiej - do napinania - ruchomo.
O rozwiązania warto zapytać u układaczy lub np. w firmie Janser produkujacej
sprzęt dla układaczy.

Sztuczna trawa