Sztuka kochania czyli historia Michaliny Wislockiej (2017)

Data: 2018-01-06 22:51:24
Autor: Titus Atomicus
Sztuka kochania czyli historia Michaliny Wislockiej (2017)
In article <Titus_Atomicus-25FB96.01010920122017@node1.news.atman.pl>,

Udalo mi sie zaliczyc zaleglosc (Kino Luna W-wa)
https://pl.wikipedia.org/wiki/Sztuka_kochania._Historia_Michaliny_Wis%C5%
82ockiej
https://www.youtube.com/watch?v=vAP2jjB9x3I
https://www.youtube.com/watch?v=tBBcWpaLlIs
https://www.youtube.com/watch?v=d4hEeb83vvE
Rewelacja. Klimat, zdjecia, scenografia, muzyka. Magdalena Boczarska - genialna Na minus - chwilami dzwiek calkiem fatalny.
8+/10

A, jak moglem nie napisac.
Ania Rusowicz z ansamblem 'Mitch&Mitch' genialnie coveruje 'W co mam wierzyc' (oryginalnie oczywiscie Mira Kubasinska, Nalepa i Breakout).
--
TA

Sztuka kochania czyli historia Michaliny Wislockiej (2017)