Sztyca Cane Creek Thudbuster LT - luzy

Data: 2010-08-01 23:07:42
Autor: Wojtas
Sztyca Cane Creek Thudbuster LT - luzy
Pojawiły mi się ostatnio większe luzy (boczne) na tejże sztycy. Podczas szybkiej jazdy po kiepsko położonej trylince, sztyca "strzelała". W innych warunkach właściwie działa normalnie bez zarzutów.
Ma ktoś może doświadczenie z tymi sztycami, tj. czy luzy robią się z czasem tak duże, iż uniemożliwiają prawidłową pracę?
KtoĹ› w PL prowadzi serwis tych sztyc amortyzowanych?

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

Data: 2010-08-03 06:48:22
Autor: tadek
On 1 Sie, 23:07, Wojtas <woj...@-niespamuj-rubikon.pl> wrote:
Pojawiły mi się ostatnio większe luzy (boczne) na tejże sztycy. Podczas
szybkiej jazdy po kiepsko położonej trylince, sztyca "strzelała". W
innych warunkach wła¶ciwie działa normalnie bez zarzutów.
Ma kto¶ może do¶wiadczenie z tymi sztycami, tj. czy luzy robi± się z
czasem tak duże, iż uniemożliwiaj± prawidłow± pracę?
Kto¶ w PL prowadzi serwis tych sztyc amortyzowanych?

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

mam 3 lata chyba ,przejechane kilka tys. km i jedyny problem to że
"zespawała" mi się z ram± /stal/ i chc±c j± teraz wyj±ć musiałbym j±
zniszczyć i to bez gwarancji że wyjdzie.

Data: 2010-08-03 06:49:55
Autor: tadek
[...]

importerem jest Cult-Bikes może oni powiedz± co¶ o serwisie

Sztyca Cane Creek Thudbuster LT - luzy