Sztyca Suntour NEX 26,6 - jaka grubość ścianki ?

Data: 2010-05-09 02:28:33
Autor: live_evil
Sztyca Suntour NEX 26,6 - jaka grubość ścianki ?
Ktoś posiada sztycę Suntour NEX 26,6 i byłby uprzejmy zmierzyć grubość
ścianki?
Z powodu zakończonych fiaskiem poszukiwań sztycy amortyzowanej o
średnicy 25,4mm (z "pantografem") doszedłem do wniosku, że jedyne
wyjście, to kupić najbliższy wymiar i przetoczyć, a grubość ścianki
pozwoli mi oszacować, czy zachowana zostanie wytrzymałość sztycy.

--
live_evil

Data: 2010-05-09 07:17:20
Autor: MadMan
Dnia Sun, 09 May 2010 02:28:33 +0200, live_evil napisał(a):

Z powodu zakończonych fiaskiem poszukiwań sztycy amortyzowanej o
¶rednicy 25,4mm (z "pantografem")

http://www.thudbuster.com/products.html

Wiem, drogo :P

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-05-09 03:26:03
Autor: tadek
Sztyca Suntour NEX 26,6 - jaka grubo¶ć ¶ciank i?
On 9 Maj, 07:17, MadMan <madma...@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:
Dnia Sun, 09 May 2010 02:28:33 +0200, live_evil napisał(a):

> Z powodu zakończonych fiaskiem poszukiwań sztycy amortyzowanej o
> [...]

Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com
Tlen: madman1985, GG: 2283138

na ebay-u można kupić taniej. Ja wła¶nie kupiłem. Czekam co mi
przy¶l±. Niestety euro w chwili obecniej jest zbyt drogie. \ja
zd±żyłem przed podwyżk±.
Mam tak± w rowerze górskim i jestem b. zadowolony.Teraz kupiłem do
trekinga bo na sztywnej krzywda

Data: 2010-05-09 10:06:12
Autor: Andrzej W.
Sztyca Suntour NEX 26,6 - jaka grubość ścia nki?
0,6 mm to troszkÄ™ chyba jednak za duĹĽo.
Z tego co pamiętam, na dole przy gwincie od regulatora ścianka jest dość cienka.

--
Pozdrawiam,
Andrzej

Data: 2010-05-09 11:50:01
Autor: Norbert
Sztyca Suntour NEX 26,6 - jaka grubo¶ć ¶cianki?
Z powodu zakończonych fiaskiem poszukiwań sztycy amortyzowanej o
¶rednicy 25,4mm (z "pantografem")

Tez szukalem i nie znalazlem. Niestety zwykle amortyzowane szybko zajezdzam, a z drugiej strony d... sie przyzwyczaila i na sztywnej juz nie chce mi sie jechac ;)

Data: 2010-05-09 12:13:08
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Sztyca Suntour NEX 26,6 - jaka grubość ścianki ?
live_evil bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skre¶lić):
Z powodu zakończonych fiaskiem poszukiwań sztycy amortyzowanej o
¶rednicy 25,4mm (z "pantografem") doszedłem do wniosku

Wykorzystaj ten znak od bogów i wycofaj się z projektu sztycy
amortyzowanej. Jeżeli chcesz zobaczyć jak, za przeproszeniem, wyruchana
jest sztyca pantografowa po 6500km i mieszkasz w okolicy Katowic to odezwij
się na priv. Nawet Suntoura mam, pewnie dokładnie ten sam model, który
chcesz kupić.

--
Pozdrowienia,                            | Próżno¶ repliki się spodziewał
Tuwima c(z)ytuję z przyjemno¶ci±         | bo to mezalians byłby dla psa.

Sztyca Suntour NEX 26,6 - jaka grubość ścianki ?