[Zamienię] Sztyca Thomson 30.9mm z Layback na InLine

Data: 2009-03-19 13:49:34
Autor: Jan Srzednicki
[Zamienię] Sztyca Thomson 30.9mm z Layback na InLine
Czołem,

Mam sztycę Thomson Elite Layback (odgięta do tyłu), o taka:

http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=8569

Czarna, 30.9mm, długość 367mm.

Zamieniłbym się na prostą, jakby ktoś miał i chciał. Sztyca jest trochu
używana, ale nie ma żadnych poważniejszych zadrapań, ot normalne ślady
od zacisku.

Data: 2009-03-19 20:05:41
Autor: Maciek
[Zamienię] Sztyca T homson 30.9mm z Lay back na InLine
On Thu, 19 Mar 2009 13:49:34 +0000 (UTC), Jan Srzednicki
<w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> wrote:

Czarna, 30.9mm, długość 367mm.

Zamieniłbym się na prostą, jakby ktoś miał i chciał. Sztyca jest trochu
używana, ale nie ma żadnych poważniejszych zadrapań, ot normalne ślady
od zacisku.

A może chciałbyś ją sprzedać? Jeśli tak to jaka cena?

Maciek

Data: 2009-03-19 19:09:10
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-03-19, Maciek <maciekpt@NOSPAMwp.pl> wrote:
[...]

Taka, żebym miał za nią wersję prostą, lub porównywalną jakiegoś Eastona
czy podobnej jakości. ;)

Data: 2009-03-19 23:29:59
Autor: rydzo
Użytkownik "Jan Srzednicki" <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> napisał w wiadomości news:slrngs4jbe.204j.w_at_wrzask_dot_ploak.pl...
[...]

możliwe, że ja mam o tej właśnie średnicy - jutro sprawdzę.
kolorek srebrny masz czy czarny?

--
POzdrawiAM
rydzo

Data: 2009-03-19 22:37:00
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-03-19, rydzo <rydzooBezTego@gazeta.pl> wrote:
[...]
   ^^^^^^
[...]

Czarna. Czarna. Czarna. Czarna. Czarna. Czarna. Czarna.

Data: 2009-03-20 23:25:07
Autor: rydzo
[...]

niestety, prostą mam 30.0mm

w sumie to mam 2 rowerki, gdzie chętnie bym się wymienił na thompsony
30.0mm prosta na giętą
oraz
31.6 giętą na prostą...

obie w idealnym stanie, jak bym je umył to by mogły za nowe uchodzić...
ktoś chętny?

--
POzdrawiAM
rydzo

[Zamienię] Sztyca Thomson 30.9mm z Layback na InLine