Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.rowery   »   Sztyca amortyzawana a problemy z odci nkiem lÄ™dźwiowym

Sztyca amortyzawana a problemy z odci nkiem lędźwiowym

Data: 2015-06-21 21:42:55
Autor: atm
Sztyca amortyzawana a problemy z odci nkiem lędźwiowym
On 2015-06-21 21:34, Piotr Rogoza wrote:
Witam
Może ktoś ma doświadczenie i wie czy amortyzowana sztyca pomoże,
zapobiegnie, ewentualnym bólom, urazom pleców w odcinku lędźwiowym? Tyczy
się to jeśli ktoś ma problemy z kręgosłupem np. dyskopatia itp.

Noszę się zamiarem kupna sztycy Cane Creek ale nie wiem czy to nie będą
niepotrzebnie wydane pieniÄ…dze.



Co do problemow...nie mam takowych, jednak uzywam TB LT od ponad roku. Sztyca niesmaowicie pochlania wszelkie nierownosci, Å‚Ä…cznie z mocnym stlumieniem przegapionych korzeni czy innych wiekszych wybojow.
Swietnie czuc jej prace na szybkim zjezdzie brukiem: przod pomimo amora sporo przenosi na rece a tyl.. jakby sie jechalo niemal po rownym.
Sugerowalbym Ci upolowac uzywana w bardzo dobrym stanie, mozesz wtedy kupic za polowe ceny i nie bedzie bolu przy sprzedazy, gdyby Ci jednak nie podeszla. Jej budowa jest prosta jak cep, jesli bedzie wygladala na zadbana nie powinno byc problemow. Oczywiscie wagowo bedziesz dwie i pol czekolady w plecy w stosunku do lepszej sztycy alu, jednak wg mnie warto (jesli jezdzisz po werstepach oczywiscie).

Data: 2015-06-21 15:31:20
Autor: Pszemol
Sztyca amortyzawana a problemy z odcinkiem lędźwiowym
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:558713c8$0$8368$65785112news.neostrada.pl...
jednak uzywam TB LT od ponad roku.

Dla niewtajemniczonych możesz rozwinąć te skróty na producenta/model?
Czy mówisz o jakimś Cane Creek którego wspomniał kolega wcześniej?

Data: 2015-06-21 20:40:48
Autor: Piotr Rogoza
Sztyca amortyzawana a problemy z odcinkiem lêd¼wiowym
Dnia Sun, 21 Jun 2015 15:31:20 -0500, Pszemol napisał(a):

"atm" <_@vp.pl> wrote in message
news:558713c8$0$8368$65785112news.neostrada.pl...
jednak uzywam TB LT od ponad roku.

Dla niewtajemniczonych możesz rozwinąć te skróty na producenta/model?
Czy mówisz o jakimś Cane Creek którego wspomniał kolega wcześniej?
SÄ… dwa modele:

* Thudbuster LT (Long travel)
* Thudbuster ST (Short travel)

http://www.canecreek.com/products/seatposts




--
piecia aka dracorp
pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu

Data: 2015-06-21 22:52:58
Autor: atm
Sztyca amortyzawana a problemy z odci nkiem lędźwiowym
On 2015-06-21 22:40, Piotr Rogoza wrote:
Dnia Sun, 21 Jun 2015 15:31:20 -0500, Pszemol napisał(a):

"atm" <_@vp.pl> wrote in message
news:558713c8$0$8368$65785112news.neostrada.pl...
jednak uzywam TB LT od ponad roku.

Dla niewtajemniczonych możesz rozwinąć te skróty na producenta/model?
Czy mówisz o jakimś Cane Creek którego wspomniał kolega wcześniej?
SÄ… dwa modele:

* Thudbuster LT (Long travel)
* Thudbuster ST (Short travel)

http://www.canecreek.com/products/seatposts





Jeszcze jedna rzecz, poczatkowo kupilem LT o srednicy sporo mniejszej niz srednica rury podsiodlowej. Zastosowalem odpowiednia przejsciowke
, po pwenym czasie zaczelo jednak skrzypiec a i skuteczne zablokowanie
sztycy bylo trudne. Przerobilem kilka adapterow, zmienilem zacisk, stosowalem pasty. Koniec koncow skrzypienie po jakims czasie powracalo
a i trwale zablokowanie sztycy wymagalo irracjonalnej sily do tego.
U kumpla jest lepiej bo przynajmniej sie nie opuszcza ale ostatnio zaczela skrzypiec (tez ma przejsciowke). Ostatecznie zdecydowalem sie na zakup modelu w rozmiarze ramy - to byl strzal w 10: wszystkie problemy zniknely. szkoda, ze nikt jeszcze chyba nie wpadl na to, zeby robic w adapterze takie same poziome mikrononaciecia jak sa na sztycy.

Data: 2015-06-21 16:01:49
Autor: Pszemol
Sztyca amortyzawana a problemy z odcinkiem lędźwiowym
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:55872433$0$2188$65785112news.neostrada.pl...
Dla niewtajemniczonych możesz rozwinąć te skróty na producenta/model?
Czy mówisz o jakimś Cane Creek którego wspomniał kolega wcześniej?
SÄ… dwa modele:

* Thudbuster LT (Long travel)
* Thudbuster ST (Short travel)

http://www.canecreek.com/products/seatposts

Dzięki... :-)

Jeszcze jedna rzecz, poczatkowo kupilem LT o srednicy sporo mniejszej niz srednica rury podsiodlowej. Zastosowalem odpowiednia przejsciowke
, po pwenym czasie zaczelo jednak skrzypiec a i skuteczne zablokowanie
sztycy bylo trudne. Przerobilem kilka adapterow, zmienilem zacisk, stosowalem pasty. Koniec koncow skrzypienie po jakims czasie powracalo
a i trwale zablokowanie sztycy wymagalo irracjonalnej sily do tego.
U kumpla jest lepiej bo przynajmniej sie nie opuszcza ale ostatnio zaczela skrzypiec (tez ma przejsciowke). Ostatecznie zdecydowalem sie na zakup modelu w rozmiarze ramy - to byl strzal w 10: wszystkie problemy zniknely.

O, dobrze wiedzieć że robią je w różnych średnicach... Zaraz zmierzę swoją.

szkoda, ze nikt jeszcze chyba nie wpadl na to, zeby robic w adapterze takie same poziome mikrononaciecia jak sa na sztycy.

O jakich mikronacięciach waść myślisz?

Data: 2015-06-21 23:08:08
Autor: atm
Sztyca amortyzawana a problemy z odci nkiem lędźwiowym


szkoda, ze nikt jeszcze chyba nie wpadl na to, zeby robic w adapterze
takie same poziome mikrononaciecia jak sa na sztycy.

O jakich mikronacięciach waść myślisz?

Niektore sztyce, jak np TB ma drobne pierscieniowe wglebienia. No i to jest ok, tyle, ze sztyca ma bardzo sliska powierzchie i przynajmniej w mojej ramie, w adapterze od Cane Creeka ciezko bylo sztyce zablokowac: po kilku km centymetr lub wiecej potrafila sie na wertepach wsunac.
Gdyby Cane Creek w swoim adapterze zrobil odpowadajace sztycy pierscienie wewnatrz adaptera problem bylby szybko i skutecznie rozwiazany. Pozostaloby juz tylko skrzypienie ;]

Data: 2015-06-21 22:46:47
Autor: atm
Sztyca amortyzawana a problemy z odci nkiem lędźwiowym
On 2015-06-21 22:31, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
news:558713c8$0$8368$65785112news.neostrada.pl...
jednak uzywam TB LT od ponad roku.

Dla niewtajemniczonych możesz rozwinąć te skróty na producenta/model?
Czy mówisz o jakimś Cane Creek którego wspomniał kolega wcześniej?

Thudbuster LT (long travel), jesli jednak czesciej jezdzisz w terenach cywilizowanych
mozesz sie zapoznac z wersja ST (short travel)

Data: 2015-06-21 16:00:45
Autor: Pszemol
Sztyca amortyzawana a problemy z odcinkiem lędźwiowym
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:558722c0$0$8383$65785112news.neostrada.pl...
On 2015-06-21 22:31, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
news:558713c8$0$8368$65785112news.neostrada.pl...
jednak uzywam TB LT od ponad roku.

Dla niewtajemniczonych możesz rozwinąć te skróty na producenta/model?
Czy mówisz o jakimś Cane Creek którego wspomniał kolega wcześniej?

Thudbuster LT (long travel), jesli jednak czesciej jezdzisz w terenach cywilizowanych mozesz sie zapoznac z wersja ST (short travel)

Koszt jest do przełknięcia w USA - jakieś ciut powyzej $100.
Jakich to wymaga adapterów po stronie siodła?
Moja sztyca ma obecnie sprężynę w rurze schowaną i siodło na spiralach.

Data: 2015-06-21 23:10:21
Autor: atm
Sztyca amortyzawana a problemy z odci nkiem lędźwiowym
On 2015-06-21 23:00, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
news:558722c0$0$8383$65785112news.neostrada.pl...
On 2015-06-21 22:31, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
news:558713c8$0$8368$65785112news.neostrada.pl...
jednak uzywam TB LT od ponad roku.

Dla niewtajemniczonych możesz rozwinąć te skróty na producenta/model?
Czy mówisz o jakimś Cane Creek którego wspomniał kolega wcześniej?

Thudbuster LT (long travel), jesli jednak czesciej jezdzisz w terenach
cywilizowanych mozesz sie zapoznac z wersja ST (short travel)

Koszt jest do przełknięcia w USA - jakieś ciut powyzej $100.
Jakich to wymaga adapterów po stronie siodła?
Moja sztyca ma obecnie sprężynę w rurze schowaną i siodło na spiralach.

Po stronie sidelka potrzebne jest jedynie typowe mocowanie, spojrz na zdjecia na stronie producenta. Zastanawiam sie natomiast nad potrzeba takiej sztycy w Twoim wypadku, kiedy masz juz siodelko na sprzezynach.
Zrobisz z tego fotel bujany ;]

Data: 2015-06-21 23:12:55
Autor: atm
Sztyca amortyzawana a problemy z odci nkiem lędźwiowym
On 2015-06-21 23:00, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
news:558722c0$0$8383$65785112news.neostrada.pl...
On 2015-06-21 22:31, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
news:558713c8$0$8368$65785112news.neostrada.pl...
jednak uzywam TB LT od ponad roku.

Dla niewtajemniczonych możesz rozwinąć te skróty na producenta/model?
Czy mówisz o jakimś Cane Creek którego wspomniał kolega wcześniej?

Thudbuster LT (long travel), jesli jednak czesciej jezdzisz w terenach
cywilizowanych mozesz sie zapoznac z wersja ST (short travel)

Koszt jest do przełknięcia w USA - jakieś ciut powyzej $100.
Jakich to wymaga adapterów po stronie siodła?
Moja sztyca ma obecnie sprężynę w rurze schowaną i siodło na spiralach.

Jeszcze jedno, trzeba sie liczyc z tym, ze amortyzacja TB podczas jazdy troche pracuje, troche buja. Nie jest to nic strasznego i po 5km o tym sie zapomina, jednak warto o tym wiedziec przed zakupem. Druga rzecz: sztyca nie ma tlumienia wiec co wchlonie to i zaraz odda. Nie bedzie to wystrzelenie z siodelka, ale jest to zauwazalne. Oczywiscie wole ten efekt niz dostac taki strzal na kregoslup.

Data: 2015-06-21 17:02:06
Autor: Pszemol
Sztyca amortyzawana a problemy z odcinkiem lędźwiowym
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:558728e1$0$2199$65785112news.neostrada.pl...
Jeszcze jedno, trzeba sie liczyc z tym, ze amortyzacja TB podczas jazdy troche pracuje, troche buja. Nie jest to nic strasznego i po 5km o tym sie zapomina, jednak warto o tym wiedziec przed zakupem. Druga rzecz: sztyca nie ma tlumienia wiec co wchlonie to i zaraz odda. Nie bedzie to wystrzelenie z siodelka, ale jest to zauwazalne. Oczywiscie wole ten efekt niz dostac taki strzal na kregoslup.

No ale jeździłeś kiedyś ze sprężyną pod siodłem?
Jak jedno z drugim porównać?
Czy ten plus jaki marketoidy podkreślają: ruch w tym samym
kierunku wektora co tylne koło (tył-góra zamiast przód-góra)
to jest coś wartego kasy czy niezauważalna różnica?

Data: 2015-06-22 00:17:50
Autor: atm
Sztyca amortyzawana a problemy z odci nkiem lędźwiowym
On 2015-06-22 00:02, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
news:558728e1$0$2199$65785112news.neostrada.pl...
Jeszcze jedno, trzeba sie liczyc z tym, ze amortyzacja TB podczas
jazdy troche pracuje, troche buja. Nie jest to nic strasznego i po 5km
o tym sie zapomina, jednak warto o tym wiedziec przed zakupem. Druga
rzecz: sztyca nie ma tlumienia wiec co wchlonie to i zaraz odda. Nie
bedzie to wystrzelenie z siodelka, ale jest to zauwazalne. Oczywiscie
wole ten efekt niz dostac taki strzal na kregoslup.

No ale jeździłeś kiedyś ze sprężyną pod siodłem?
Jak jedno z drugim porównać?
Czy ten plus jaki marketoidy podkreślają: ruch w tym samym
kierunku wektora co tylne koło (tył-góra zamiast przód-góra)
to jest coś wartego kasy czy niezauważalna różnica?

Pamietasz, jakis czas temu pisalismy w watku na temat Twojego roweru.
Ja mam troche inne priorytety, totalny komfort odrzucam, full nie na moje tereny i sam z siebie dolozy nowe problemy i 2kg wagi. Natomiast jakis komfort chce miec i sztyca TB swietnie to rozwiazala w dodatkowej wadze 250g. Wg mnie roznica jest kolosalna, choc oczywiscie nie spodziewaj sie Citroena z pneumatycznym zawieszeniam. No i teren po jakim sie poruszam czyli lesne sciezki, dziury, bruk swietnie pasuje do charakterysyki TB LT. ST nie testowalem.
Sprezyny w siodelku mialem ostatni raz....gdy bylem maly, sliczna pomaranczowa Czajka ze skorzanym sieodelkiem, pozniej Jubilat z pastlikowym Martensem (chyba tak jakos sie nazywalo). Nie mam odniesienia do wspolczesnych siodelek ze sprezynami.

Data: 2015-06-21 21:23:07
Autor: Pszemol
Sztyca amortyzawana a problemy z odcinkiem lędźwiowym
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:55873818$0$8375$65785112news.neostrada.pl...
Sprezyny w siodelku mialem ostatni raz....gdy bylem maly, sliczna pomaranczowa Czajka ze skorzanym sieodelkiem, pozniej Jubilat z pastlikowym Martensem (chyba tak jakos sie nazywalo). Nie mam odniesienia do wspolczesnych siodelek ze sprezynami.

Szkoda... a ktoÅ› inny tu ma?
Bo porównywać hardtail do jakiejkolwiek amortyzacji
to wiadomo że będzie niebo a ziemia... ale nie o to chodzi
aby wersja za $120 miała pracować tak samo dobrze jak
ta za $12, no  nie?

Data: 2015-06-22 01:24:01
Autor: Piecia aka dracorp
Sztyca amortyzawana a problemy z odcinkiem lêd¼wiowym
W dniu niedziela, 21 czerwca 2015 22:46:58 UTC+2 u¿ytkownik atm napisa³:
Thudbuster LT (long travel), jesli jednak czesciej jezdzisz w terenach cywilizowanych
mozesz sie zapoznac z wersja ST (short travel)
I jeszcze jedno. Jak siê sprawdza na d³u¿szych trasach po p³askim, na podjazdach?
Na pewno na 100% w najbli¿szym czasie swojego górala bêdê u¿ywa³ g³ównie na asfalcie, mo¿e trochê w terenie.
Dopiero za jaki¶ wrócê w teren.

Pozdrawiam Piotr

Data: 2015-06-22 11:44:16
Autor: atm
Sztyca amortyzawana a problemy z odcinkiem lêd¼wiowym
On 2015-06-22 10:24, Piecia aka dracorp wrote:
W dniu niedziela, 21 czerwca 2015 22:46:58 UTC+2 u¿ytkownik atm napisa³:
Thudbuster LT (long travel), jesli jednak czesciej jezdzisz w terenach
cywilizowanych
mozesz sie zapoznac z wersja ST (short travel)
I jeszcze jedno. Jak siê sprawdza na d³u¿szych trasach po p³askim, na podjazdach?
Na pewno na 100% w najbli¿szym czasie swojego górala bêdê u¿ywa³ g³ównie na asfalcie, mo¿e trochê w terenie.
Dopiero za jaki¶ wrócê w teren.

Pozdrawiam Piotr


Osobiscie na asfalt nie bralbym, zbyt malo dziur zeby uzasadnic zakup i dodatkowa wage. Choc niby dla tych osob jest wersja ST.

Data: 2015-06-22 17:23:15
Autor: Piotr Rogoza
Sztyca amortyzawana a problemy z odcinkiem lêd¼wiowym
Dnia Mon, 22 Jun 2015 11:44:16 +0200, atm napisał(a):

Osobiscie na asfalt nie bralbym, zbyt malo dziur zeby uzasadnic zakup i
dodatkowa wage. Choc niby dla tych osob jest wersja ST.
To znaczy w najbliższym czasie górala będę używał głównie na asfalcie. Docelowo jednak teren i miasto, w tym praca, zamiennie z przełajówką.

Ogólnie staram się pomyśleć przyszłościowo ale się zastanawiam czy czekać na promocję czy lepiej kupić teraz i brać ze sobą. Stąd moje pytanie.


--
piecia aka dracorp
pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu

Data: 2015-06-22 01:16:14
Autor: Piecia aka dracorp
Sztyca amortyzawana a problemy z odcinkiem lêd¼wiowym
Witam
A sztyca ta ma jak±¶ ewentualn± blokadê?

Data: 2015-06-22 11:44:34
Autor: atm
Sztyca amortyzawana a problemy z odcinkiem lêd¼wiowym
On 2015-06-22 10:16, Piecia aka dracorp wrote:
Witam
A sztyca ta ma jak±¶ ewentualn± blokadê?


Nie

Data: 2015-06-22 17:24:17
Autor: Piotr Rogoza
Sztyca amortyzawana a problemy z odcinkiem lêd¼wiowym
Dnia Mon, 22 Jun 2015 11:44:34 +0200, atm napisał(a):

On 2015-06-22 10:16, Piecia aka dracorp wrote:
Witam A sztyca ta ma jakÄ…Å› ewentualnÄ… blokadÄ™?


Nie
Zaraz po napisaniu tej wiadomości miałem rozmową ze sprzedawcą i on mnie uświadomił że wszystko się "reguluje" sztywnością elastometrów.




--
piecia aka dracorp
pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu

Data: 2015-06-22 19:29:24
Autor: atm
Sztyca amortyzawana a problemy z odci nkiem lędźwiowym
On 2015-06-22 19:24, Piotr Rogoza wrote:
Dnia Mon, 22 Jun 2015 11:44:34 +0200, atm napisał(a):

On 2015-06-22 10:16, Piecia aka dracorp wrote:
Witam A sztyca ta ma jakÄ…Å› ewentualnÄ… blokadÄ™?


Nie
Zaraz po napisaniu tej wiadomości miałem rozmową ze sprzedawcą i on mnie
uświadomił że wszystko się "reguluje" sztywnością elastometrów.





To prawda, w komplecie jest chyba 6 elastomerow w trzech kolorach, ktore na dziendobry maja swoje wlasciwosci, dodatkowo mozna jest wstepnie scisnac odpowiednio sruba. Na stronie Cane Creeka jest PDF z instrukcja.
Natomiast blokady jako takiej nie ma.

Data: 2015-06-22 19:31:23
Autor: atm
Sztyca amortyzawana a problemy z odci nkiem lędźwiowym
On 2015-06-22 19:24, Piotr Rogoza wrote:
Dnia Mon, 22 Jun 2015 11:44:34 +0200, atm napisał(a):

On 2015-06-22 10:16, Piecia aka dracorp wrote:
Witam A sztyca ta ma jakÄ…Å› ewentualnÄ… blokadÄ™?


Nie
Zaraz po napisaniu tej wiadomości miałem rozmową ze sprzedawcą i on mnie
uświadomił że wszystko się "reguluje" sztywnością elastometrów.





Osobiscie kupilem niemal nowke sztuke z Allegro, w komplecie pudelko, wszystkie elastomery, papiery i ochraniacz neoprenowy. Spokojnie zaoszczedzilem 2 stowki, byc moze wiecej. Juz nie pamietam dokladnie.

Data: 2015-06-22 18:13:36
Autor: Piotr Rogoza
Sztyca amortyzawana a problemy z odcinkiem lêd¼wiowym
Dnia Mon, 22 Jun 2015 19:31:23 +0200, atm napisał(a):

Osobiscie kupilem niemal nowke sztuke z Allegro, w komplecie pudelko,
wszystkie elastomery, papiery i ochraniacz neoprenowy. Spokojnie
zaoszczedzilem 2 stowki, byc moze wiecej. Juz nie pamietam dokladnie.

Szczęśliwi Ci co trafili na promocje :)



--
piecia aka dracorp
pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu

Data: 2015-06-22 20:17:28
Autor: atm
Sztyca amortyzawana a problemy z odci nkiem lędźwiowym
On 2015-06-22 20:13, Piotr Rogoza wrote:
Dnia Mon, 22 Jun 2015 19:31:23 +0200, atm napisał(a):

Osobiscie kupilem niemal nowke sztuke z Allegro, w komplecie pudelko,
wszystkie elastomery, papiery i ochraniacz neoprenowy. Spokojnie
zaoszczedzilem 2 stowki, byc moze wiecej. Juz nie pamietam dokladnie.

Szczęśliwi Ci co trafili na promocje :)




Nie, nie - to nie byla promocja, ktos prywatny po prostu sprzedawal. To byla chyba kobitka "uszczesliwiona" przez chlopa cykliste ;]
Co jakis czas widze, ze TB zmienia na Allegro wlasciciela, fakt ze jest tych sztyc malo i trzeba poczekac, tym bardziej jesli bys chcial polowac na ST 450mm

Data: 2015-06-22 19:55:41
Autor: Prot Ogenes
Sztyca amortyzawana a problemy z odci nkiem lędźwiowym
On 2015-06-21 21:42, atm wrote:


Co do problemow...nie mam takowych, jednak uzywam TB LT od ponad roku.

Powiedz mi czy ty ją zamontowałes do ostatnio składanego "lekkiego" roweru?

pozdr
Prot

Data: 2015-06-22 20:00:42
Autor: atm
Sztyca amortyzawana a problemy z odci nkiem lędźwiowym
On 2015-06-22 19:55, Prot Ogenes wrote:
On 2015-06-21 21:42, atm wrote:


Co do problemow...nie mam takowych, jednak uzywam TB LT od ponad roku.

Powiedz mi czy ty ją zamontowałes do ostatnio składanego "lekkiego" roweru?

pozdr
Prot


Etam lekkiego, bez pedalow i ze zwykla sztyca alu wychodzi 11.9kg (29er)
Z pedalami i TB: 12.5kg
Tak czy siak w stosunku do starego 26 urwalem ze 2.5kg

Data: 2015-06-22 22:09:21
Autor: Prot Ogenes
Sztyca amortyzawana a problemy z odci nkiem lędźwiowym
On 2015-06-22 20:00, atm wrote:
On 2015-06-22 19:55, Prot Ogenes wrote:
On 2015-06-21 21:42, atm wrote:


Co do problemow...nie mam takowych, jednak uzywam TB LT od ponad roku.

Powiedz mi czy ty ją zamontowałes do ostatnio składanego "lekkiego"
roweru?

pozdr
Prot


Etam lekkiego, bez pedalow i ze zwykla sztyca alu wychodzi 11.9kg (29er)
Z pedalami i TB: 12.5kg
Tak czy siak w stosunku do starego 26 urwalem ze 2.5kg

Nie no, po prostu zaskakujesz mnie brakiem konsekwnecji. Z jednej strony chciałeś żyłować wagę i deliberowałeś tu na forum odnośnie lekkich dętek i mostka, a zdrugiej zapakowałeś, ekhmmm ;-) klocowatą sztycę.

pozdr
Prot

Data: 2015-06-22 21:53:42
Autor: Pszemol
Sztyca amortyzawana a problemy z odcinkiem lędźwiowym
"Prot Ogenes" <protogenes@poczta.onet.pl> wrote in message news:mm9q1f$of7$1node2.news.atman.pl...
Etam lekkiego, bez pedalow i ze zwykla sztyca alu wychodzi 11.9kg (29er)
Z pedalami i TB: 12.5kg
Tak czy siak w stosunku do starego 26 urwalem ze 2.5kg

Nie no, po prostu zaskakujesz mnie brakiem konsekwnecji. Z jednej strony chciałeś żyłować wagę i deliberowałeś tu na forum odnośnie lekkich dętek i mostka, a zdrugiej zapakowałeś, ekhmmm ;-) klocowatą sztycę.

Ale czemu przeszkadza Ci, że oszczędza gramy tam gdzie mu
na tym jak część pracuje nie zależy a tam gdzie musi to ma
te gramy bez których obejść się nie umie?

Data: 2015-06-23 20:09:28
Autor: Prot Ogenes
Sztyca amortyzawana a problemy z odci nkiem lędźwiowym
On 2015-06-23 04:53, Pszemol wrote:

Nie no, po prostu zaskakujesz mnie brakiem konsekwnecji. Z jednej
strony chciałeś żyłować wagę i deliberowałeś tu na forum odnośnie
lekkich dętek i mostka, a zdrugiej zapakowałeś, ekhmmm ;-) klocowatą
sztycÄ™.

Ale czemu przeszkadza Ci, że oszczędza gramy tam gdzie mu
na tym jak część pracuje nie zależy a tam gdzie musi to ma
te gramy bez których obejść się nie umie?

Kto twierdzi, że mi przeszkadza?

pozdr
Prot

Data: 2015-06-25 21:23:53
Autor: Pszemol
Sztyca amortyzawana a problemy z odcinkiem lędźwiowym
"Prot Ogenes" <protogenes@poczta.onet.pl> wrote in message news:mmc7cn$30u$2node2.news.atman.pl...
On 2015-06-23 04:53, Pszemol wrote:

Nie no, po prostu zaskakujesz mnie brakiem konsekwnecji. Z jednej
strony chciałeś żyłować wagę i deliberowałeś tu na forum odnośnie
lekkich dętek i mostka, a zdrugiej zapakowałeś, ekhmmm ;-) klocowatą
sztycÄ™.

Ale czemu przeszkadza Ci, że oszczędza gramy tam gdzie mu
na tym jak część pracuje nie zależy a tam gdzie musi to ma
te gramy bez których obejść się nie umie?

Kto twierdzi, że mi przeszkadza?

Po prostu po swojemu przyczepiasz siÄ™ do ludzi...
Masz jakieś problemy w życiu i wyżywasz się tu na grupie?

Data: 2015-06-27 01:56:02
Autor: Prot Ogenes
Sztyca amortyzawana a problemy z odci nkiem lędźwiowym
On 2015-06-26 04:23, Pszemol wrote:
"Prot Ogenes" <protogenes@poczta.onet.pl> wrote in message
news:mmc7cn$30u$2node2.news.atman.pl...
On 2015-06-23 04:53, Pszemol wrote:

Nie no, po prostu zaskakujesz mnie brakiem konsekwnecji. Z jednej
strony chciałeś żyłować wagę i deliberowałeś tu na forum odnośnie
lekkich dętek i mostka, a zdrugiej zapakowałeś, ekhmmm ;-) klocowatą
sztycÄ™.

Ale czemu przeszkadza Ci, że oszczędza gramy tam gdzie mu
na tym jak część pracuje nie zależy a tam gdzie musi to ma
te gramy bez których obejść się nie umie?

Kto twierdzi, że mi przeszkadza?

Po prostu po swojemu przyczepiasz siÄ™ do ludzi...
Masz jakieś problemy w życiu i wyżywasz się tu na grupie?

Zaczynam odnosić wrażenie, że jednak jesteś trollem. Albo idiotą jednak.
Do wyboru.

Nie wiem, czy ci tam w tym US jest źle, i tak koniecnzie pragniesz kontaktu z Polonią, ale wyciągasz z między wierszy coś, czego autor nie napisał.

Ja piszę o zaskoczeniu, ty piszesz, że mi przeszkadza.
Pierdolinij siÄ™ zatem w Å‚eb TL-FC32.

pozdr
Prot

Data: 2015-06-27 00:02:30
Autor: Pszemol
Sztyca amortyzawana a problemy z odcinkiem lędźwiowym
"Prot Ogenes" <protogenes@poczta.onet.pl> wrote in message news:mmkoqg$hvn$1node2.news.atman.pl...
On 2015-06-26 04:23, Pszemol wrote:
"Prot Ogenes" <protogenes@poczta.onet.pl> wrote in message
news:mmc7cn$30u$2node2.news.atman.pl...
On 2015-06-23 04:53, Pszemol wrote:

Nie no, po prostu zaskakujesz mnie brakiem konsekwnecji. Z jednej
strony chciałeś żyłować wagę i deliberowałeś tu na forum odnośnie
lekkich dętek i mostka, a zdrugiej zapakowałeś, ekhmmm ;-) klocowatą
sztycÄ™.

Ale czemu przeszkadza Ci, że oszczędza gramy tam gdzie mu
na tym jak część pracuje nie zależy a tam gdzie musi to ma
te gramy bez których obejść się nie umie?

Kto twierdzi, że mi przeszkadza?

Po prostu po swojemu przyczepiasz siÄ™ do ludzi...
Masz jakieś problemy w życiu i wyżywasz się tu na grupie?

Zaczynam odnosić wrażenie, że jednak jesteś trollem.
Albo idiotÄ… jednak.
Do wyboru.

Troll, idiota - co jeszcze?
Jutro powiesz że nikt mnie nie wyzywa i będziesz się dziwił czemu się "napinam" że mi bez powodu żyłka pęknie?
Zastanów się - czemu mnie atakujesz wyzwiskami? Nie nauczyli Cię w domu kultury?

Pierdolinij siÄ™ zatem w Å‚eb TL-FC32.

Widzę że poziom kultury spod budki z piwem. "Miło" było Cię poznać, chamie.

Data: 2015-06-29 08:27:55
Autor: cytawa
Sztyca amortyzawana a problemy z odci nkiem lędźwiowym
Prot Ogenes pisze:

Ja piszę o zaskoczeniu, ty piszesz, że mi przeszkadza.
Pierdolinij siÄ™ zatem w Å‚eb TL-FC32.



Wyluzuj albo sie lecz. Co zlego ci Przemol zrobil?
Jesli zadaje dziecinne pytania, to mu odpowiedz jak dziecku i to jak widze, dobrze wychowanemu .

Jan Cytawa

Data: 2015-06-29 21:23:26
Autor: Prot Ogenes
Sztyca amortyzawana a problemy z odci nkiem lędźwiowym
On 2015-06-29 08:27, cytawa wrote:
Prot Ogenes pisze:

Ja piszę o zaskoczeniu, ty piszesz, że mi przeszkadza.
Pierdolinij siÄ™ zatem w Å‚eb TL-FC32.



Wyluzuj albo sie lecz. Co zlego ci Przemol zrobil?
Jesli zadaje dziecinne pytania, to mu odpowiedz jak dziecku i to jak
widze, dobrze wychowanemu .


Janie, gratuluję cierpliwości. Nie ma w tym krztyny ironii.

pozdr
Prot

Data: 2015-06-22 22:36:39
Autor: atm
Sztyca amortyzawana a problemy z odci nkiem lędźwiowym
On 2015-06-22 22:09, Prot Ogenes wrote:
On 2015-06-22 20:00, atm wrote:
On 2015-06-22 19:55, Prot Ogenes wrote:
On 2015-06-21 21:42, atm wrote:


Co do problemow...nie mam takowych, jednak uzywam TB LT od ponad roku.

Powiedz mi czy ty ją zamontowałes do ostatnio składanego "lekkiego"
roweru?

pozdr
Prot


Etam lekkiego, bez pedalow i ze zwykla sztyca alu wychodzi 11.9kg (29er)
Z pedalami i TB: 12.5kg
Tak czy siak w stosunku do starego 26 urwalem ze 2.5kg

Nie no, po prostu zaskakujesz mnie brakiem konsekwnecji. Z jednej strony
chciałeś żyłować wagę i deliberowałeś tu na forum odnośnie lekkich dętek
i mostka, a zdrugiej zapakowałeś, ekhmmm ;-) klocowatą sztycę.

pozdr
Prot

To nie tak, gdybym chcial zylowac to wzialbym rame carbo i urwalbym kolejne 800g, wzialbym opony EVO, siodelko a'la deska, obrecze crest choc jechaly by na granicy wytrzymalosci. Chcialem cos lzejszego od tego co mam obecnie ale nie za wszelka cene doslownie i mniej bezposrednio. 250g straty na wadze w zamian za calkiem sporo komfortu i
w pewnym sensie bezpieczenstwa to wg dosc niska strata.
A detki lekkie? Prosze bardzo Shwalbe 140g bodajze, mostek pro plt 120g.
Powodzenia, jesli urwiesz znaczaco wiecej skladajac rower na 86kg wagi
i o trwalosci nie wymagajacej czestych wizyt w serwisie czy zakupu nowych elementow na wymiane uszkodzonych :]

Sztyca amortyzawana a problemy z odci nkiem lędźwiowym

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona