Data: 2015-06-22 01:15:13 | |
Autor: AL | |
Sztyca amortyzawana a problemy z odcinkiem lędźwiowym | |
Piotr Rogoza <imie.nazwisko@wp.eu> Wrote in message:
WitamW turystycznych trekingach, moim i żony, mamy amortyzację wielowahaczową (wygląda jak rąb). Kiedyś miałem sztucę ze sprężyną. Dużo wygodniejsze IMHO jednak jest to obecne rozwiązanie. -- AL -- -- Android NewsGroup Reader-- -- http://usenet.sinaapp.com/ |
|
Data: 2015-06-21 21:25:09 | |
Autor: Pszemol | |
Sztyca amortyzawana a problemy z odcinkiem lędźwiowym | |
"AL" <al@stk.net.pl> wrote in message news:mm7gfh$ng6$1dont-email.me...
W turystycznych trekingach, moim i żony, mamy amortyzację Dużo wygodniejsze od sprężyny... rozumiem. A jak wygląda sytuacja chwiania się tego szpeja na boki? I jakiego producenta masz rozwiązanie w swoim rowerze? |
|
Data: 2015-06-22 05:04:17 | |
Autor: AL | |
Sztyca amortyzawana a problemy z odcinkiem lędźwiowym | |
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> Wrote in message:
"AL" <al@stk.net.pl> wrote in message news:mm7gfh$ng6$1dont-email.me... Minęło już z 5 sezonów i zero luzów. -- AL -- -- Android NewsGroup Reader-- -- http://usenet.sinaapp.com/ |
|
Data: 2015-06-22 11:46:25 | |
Autor: Maciek | |
Sztyca amortyzawana a problemy z odcinkiem lędźwiowym | |
Dużo wygodniejsze od sprężyny... rozumiem. Jej ruch jest bardziej naturalny. A jak wygląda sytuacja chwiania się tego szpeja na boki? U mnie sztyca Suntour z lat ~2007/2008 śjakoś tak, kosztowała coś niewiele ponad 100wę. Lekka ona nie jest, wykonanie gorsze od prezentowanego NCX-a http://tnij.org/niv8a6o Przed jej zakupem naczytałem się jak to łapie luzy ;-)więc od czasu do czasu dostawała krople oleju na ruchome elementy. W efekcie do dzisiaj jest używana, nie wykazuje zużycia i działa ok. Nie wiem jak ten NCX ale moja raczej przeznaczona jest dla driver-ów od ~80kg (oczywiście już po wstępnej regulacji). No i ma taki minus, że po bokach wystają elementy, które nie lubią się ze spodniami rowerowymi. Dostępne są dedykowane osłony neoprenowe, które rozwiązują problem i również osłaniają cały mechanizm od brudu. Ogólnie zadowolony jestem z niej. |
|
Data: 2015-06-22 14:59:33 | |
Autor: Andrzej Ozieblo | |
Sztyca amortyzawana a problemy z odcinkiem lędźwiowym | |
W dniu 2015-06-22 o 11:46, Maciek pisze:
Nie wiem jak ten NCX ale moja raczej przeznaczona jest dla driver-ów od Zona na pewno wazy mniej. :) Widocznie cos poprawili, bo ustawienie twardosci moga byc zmieniane w duzych granicach. Tak, dokupilem oslone neoprenowa. Glownie ze wzgledu na mozliwe zabrudzenia. |
|
Data: 2015-06-22 01:24:21 | |
Autor: AL | |
Sztyca amortyzawana a problemy z odcinkiem lędźwiowym | |
AL <al@stk.net.pl> Wrote in message:
Piotr Rogoza <imie.nazwisko@wp.eu> Wrote in message:Chyba dokładnie taki model: Amortyzowany wspornik siodła NCX SP-12 31,6x350mm srebrny SR SUNTOUR -- AL -- -- Android NewsGroup Reader-- -- http://usenet.sinaapp.com/ |
|
Data: 2015-06-21 21:26:13 | |
Autor: Pszemol | |
Sztyca amortyzawana a problemy z odcinkiem lędźwiowym | |
"AL" <al@stk.net.pl> wrote in message news:mm7h0m$ovd$1dont-email.me...
Chyba dokładnie taki model: http://www.srsuntour-cycling.com/cs/HU/bike/seatposts/NCX-Seatposts-SP12-4078.html Tak to wygląda? |
|
Data: 2015-06-22 05:02:03 | |
Autor: AL | |
Sztyca amortyzawana a problemy z odcinkiem lędźwiowym | |
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> Wrote in message:
"AL" <al@stk.net.pl> wrote in message news:mm7h0m$ovd$1dont-email.me... Dokladnie tak -- AL -- -- Android NewsGroup Reader-- -- http://usenet.sinaapp.com/ |
|