Sztyca amortyzawana a problemy z odcinkiem lêd¼wiowym

Data: 2015-06-27 01:07:31
Autor: tadeklodz
Sztyca amortyzawana a problemy z odcinkiem lêd¼wiowym
W dniu niedziela, 21 czerwca 2015 21:35:51 UTC+2 u¿ytkownik Piotr Rogoza napisa³:
Witam
Mo¿e kto¶ ma do¶wiadczenie i wie czy amortyzowana sztyca pomo¿e, zapobiegnie, ewentualnym bólom, urazom pleców w odcinku lêd¼wiowym? Tyczy siê to je¶li kto¶ ma problemy z krêgos³upem np. dyskopatia itp.

Noszê siê zamiarem kupna sztycy Cane Creek ale nie wiem czy to nie bêd± niepotrzebnie wydane pieni±dze.

-- piecia aka dracorp

mam w 3 rowerach wersjê LT a ¿ona ST i nie narzekamy. No mo¿e ¿ona która ci±gle mêdzi ¿e j± krzy¿, g³owa boli ale kobitki bez narzekania nie mog± funkcjonowaæ

Data: 2015-06-27 14:38:09
Autor: Piotr Rogoza
Sztyca amortyzawana a problemy z odcinkiem lêd¼wiowym
Dnia Sat, 27 Jun 2015 01:07:31 -0700, tadeklodz napisał(a):

mam w 3 rowerach wersję LT a żona ST i nie narzekamy. No może żona która
ciągle mędzi że ją krzyż, głowa boli ale kobitki bez narzekania nie mogą
funkcjonować
Jeszcze mam tylko rozterkę którą wersję wziąć LT czy ST. Najpierw góral potem przełaj, były przełaj.

--
piecia aka dracorp

Data: 2015-06-29 08:32:07
Autor: cytawa
tadeklodz@poczta.onet.pl pisze:

mam w 3 rowerach wersjê LT a ¿ona ST i nie narzekamy. No mo¿e ¿ona
która ci±gle mêdzi ¿e j± krzy¿, g³owa boli ale kobitki bez narzekania
nie mog± funkcjonowaæ

Daje maz zonie tabletki od bolu glowy. Alez mnie glowa nie boli- ta mowi.
To super. Nareszcie

Data: 2015-06-29 11:23:18
Autor: tadeklodz
Sztyca amortyzawana a problemy z odcinkiem lêd¼wiowym

Daje maz zonie tabletki od bolu glowy. Alez mnie glowa nie boli- ta mowi.
To super. Nareszcie

kiedy¶ jeszcze by³y podpaski teraz problem zanik³

Sztyca amortyzawana a problemy z odcinkiem lêd¼wiowym