Sztyca amortyzowana 31.6mm ?

Data: 2010-09-22 02:15:44
Autor: Norbert
Sztyca amortyzowana 31.6mm ?
Witam
Czy sztyce amortyzowane w tym rozmiarze to temat tabu? Da sie cos taniego znalezc, czy od razu szukac jakiejs redukcji na 27.2mm, choc szkoda, bo grubsza sztyca moze by byla trwalsza. Allegro swieci pustkami, w sklepach rowerowych sa 31.4 i 31.8, ale zawsze brakuje tych 0.2mm.

Norbert

Data: 2010-09-22 20:59:54
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Sztyca amortyzowana 31.6mm ?
Norbert bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skreślić):
[...]

http://www.canecreek.com/component-seatposts?product=short-travel
http://www.canecreek.com/component-seatposts?product=long-travel
A mi napisz, że cena nie taka to uduszę...
;-)

Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością         | Bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2010-09-23 00:34:48
Autor: Norbert
Sztyca amortyzowana 31.6mm ?

http://www.canecreek.com/component-seatposts?product=short-travel
http://www.canecreek.com/component-seatposts?product=long-travel
A mi napisz, że cena nie taka to uduszę...
;-)

No jasne ze nie taka :) I te maja te elastomery, ktore chyba sie szybko zuzywaja. Nie jestem onanista sprzetowym, chcialem cos do 100PLN :) Kupie dluga dobra redukcje i potem bede mogl wlozyc co mi sie podoba, w zyciu nie zlamalem nawet calowej sztycy wiec nie powinno byc zle. Szkoda bo sporo rowerow ma 31.6, zwlaszcza crossow, trekingow, 29erow.

Norbert

Data: 2010-09-23 09:25:41
Autor: Alfer_z_pracy
Sztyca amortyzowana 31.6mm ?
Norbert napisał:
http://www.canecreek.com/component-seatposts?product=long-travel

I te maja te elastomery, ktore chyba sie szybko zuzywaja.

Czy 3 lata pod stukilowym górskim rowerzystą to "szybko" :-)? Zapewniam Cię że w trakcie żywota tych elastomerów, które zresztą zdaje się są do dokupienia, zajedziesz tańszą sztycę na amen.

:-)
A.

Sztyca amortyzowana 31.6mm ?