Sztyca amortyzowana - jaka?

Data: 2013-08-29 16:41:07
Autor: Maciek
Sztyca amortyzowana - jaka?
W dniu 2013-08-27 17:17, Ghost pisze:

>S艂ysza艂em troch臋 n.t. Suntour`owskich wynalazk贸w (osobi艣cie nie mam nic przeciwko tej firmie,
>bo z艂ego s艂owa nie mog臋 powiedzie膰 na jej dotychczasowe, u偶ywane produkty),
>natomiast cena 2 st贸wki za NCX`a - zdaje si臋 troch臋 przydrogawo. Mo偶e jakie艣 pomys艂y, ciekawostki, sugestie?

Mam chyba z 6 lat, jak nie lepiej sztyce Suntour (pantograf), nie wiem co to za model, kosztowa艂 ~120z艂 ;-). Chwal臋 sobie.
Roczne przebiegi mam 2-3,5 ty艣, teren 90% miasto/poza miastem trasy asfaltowe.
W dniu dzisiejszym w sztycy zero jakichkolwiek luz贸w. Z tym, 偶e ca艂y mechanizm od pocz膮tku smarowa艂em, nie dopuszczaj膮c do momentu skrzypienia kt贸rego艣 z element贸w. Aby si臋 brudzi膰 na pantograf mam naci膮gni臋ty ochraniacz neoprenowy (z czasem si臋 przeciera, 2/3 lata).
Jak dla mnie sztyca troch臋 przyci臋偶kawa, ale wygoda jazdy to rekompensuje.

Sztyca amortyzowana - jaka?