Sztyca amortyzowana robi ZGRZYIT

Data: 2020-10-24 16:57:37
Autor: _Master_
Sztyca amortyzowana robi ZGRZYIT
Założyłem sobie fajną sztycę amortyzowaną która ma _pionowo_ ustawioną oś amortyzacji. Wszystko jest fajnie ustawione i wyregulowane ale po rozgrzaniu wydaje nieprzyjemny metaliczno piskliwy ZGRZYT.
Pracuje jakiś stop aluminium z innym stopem aluminium i sprężyną.
Niby nasmarowana jakimś smarem ale czy dobrym. Co użyć?

PS. Mam w składaku inną sztycę (dłuższą) i nigdy nie zgrzytała.
Oczywiście środek ciężkości tyłka ustawiony najlepiej jak można aby pracowały obie łagodnie.

https://zapodaj.net/b659c3524b1b0.jpg.html

Data: 2020-10-28 07:26:50
Autor: Olivander
Sztyca amortyzowana robi ZGRZYIT
PS. Mam w składaku inną sztycę (dłuższą) i nigdy nie zgrzytała.
wszystko przed nią :-) ten typ tak ma...

moja rada: nie walcz z tym, spróbuj to polubić, to niemal lepsze niż dzwonek ostrzegający

Sztyca amortyzowana robi ZGRZYIT