Sztyca ncx suntour

Data: 2020-02-04 17:53:30
Autor: Piotr Rogoza
Sztyca ncx suntour
W dniu Tue, 04 Feb 2020 09:40:41 +0100, uzytkownik Klementyna
Paluch-Rogalska napisal:

https://allegro.pl/oferta/sr-suntour-ncx-sztyca-amortyzowana-350-30-9-
mm-
8427904595
Miałem ale miałem i mam także Cane Creek LT. Przy pierwszej ugięcie nie było płynne ale skokowe. Do tego ciągle miałem uczucie jakbym na flaku jeździł. sztyca miała także jedną wadę, jeden ze sworzni ciągle wypadał i w końcu wymieniłem na śrubę i nakrętkę.
Druga zdecydowanie lepsza, płynne ugięcie ale:
* ugina się do tyłu, przez to odległość od kiery się zwiększa. * dziwnie się na początku pedałowało, wstępnie dość mocno się ugina, pomimo zastosowania czarnych gum
* regulacja poprzez wstawienie różnej twardości gum. W moim przypadku miałem tylko najtwardsze - czarne. Ale i tak były one za miękkie. Z czasem stwierdzam że wystarczyła by wersja krótsza. Ze względu na mocowanie sakwy przysiodłowej. Do LT w  sumie też można było montować.

Gdybym miał znowu wybierać to dalej wolałbym dołożyć i kupić Cane Creek zamiast NCX.

Przy moim problemach z kręgosłupem, sztyca sprawdza się super.

--
piecia aka dracorp
pisz na: imie.r.public at gmail dot com

Data: 2020-02-04 19:56:15
Autor: ąćęłńóśźż
Sztyca ncx suntour
Tyle że Cane Creek (nawet wersja krótka) jest znacznie wyższa od NCX Suntour, nie każdemu do posiadanej ramy tak duża wysokość siodełka przypasuje.
No i cena praktycznie x2.
Do NCX Suntour są też różne wkładki do sztycy, oprócz standardowej są jeszcze twarda i miękka, oprócz tego płynna regulacja śrubą wewnątrz sztycy.

-- -- -