Sztyca ncx suntour

Data: 2020-02-06 07:20:21
Autor: abn140
Sztyca ncx suntour
-- K.
mam to.
kupilem kiedys, ale wywalilem. mam sciezkowca na 3 calach i uznalem ze bezdentka + mniejsze cisnienie zalatwia sprawe mikroamortyzacji.
i mialem racje. tak latalem rok czy dwa a sztyce przezornie postanowilem zostawic...
przyszedl stan zapalny prostaty, tzw przewlekly, i sztyca sie przydala.
w kazdym razie jakos tam dziala, jest wstepny sag, po zajeciu miejsca sztyca sie ugina wiec caly czas zadek jest amortyzowany.
widac ze to non stop pracuje. efekt na dupie tez czuc.
u mnie jednak to inna sprawa. sam bol dupska by mnie do zakupu nie zmusil. to kwestia siodla.
u mnie zadzialala skora. najpierw z ruskiego siodla, to siodlo poszlo dla zony, potem brooks, ale przy problemach medycznych musze isc w siodla tzw anatomiczne. ale to inny temat...
a  - wady i zalety opisane wyzej to potwierdzam. sag w tyl u mnie akurat nie przeszkadza. brak mikroregulacji wqwia mnie na maksa. to najwieksza wada. szybko pojawily sie popiskiwania. troche oleju zalatwilo sprawe.
a ta regulacja tam w tej sztycy po wyjeciu w rurce, to dziala wam to?
zrobilem na tym mniej niz tysiac, wiec co do trwalosci to nie wiem jeszcze nic.

Sztyca ncx suntour