Sztyca ncx suntour

Data: 2020-02-12 07:21:00
Autor: andrzej.ozieblo
Sztyca ncx suntour
W dniu wtorek, 4 lutego 2020 09:41:38 UTC+1 użytkownik Klementyna Paluch-Rogalska napisał:
Czy Waszym zdaniem warto zaopatrzyć się w takie urządzenie:

https://allegro.pl/oferta/sr-suntour-ncx-sztyca-amortyzowana-350-30-9-mm-
8427904595

Warto. Kupiłem to żonie zamiast fulla. Trochę żałuję, bo to jednak fulla nie czyni. Potwierdzam wszystkie opisane wady, choć da się z tym żyć. Dokupiłem na allegro neoprenową osłonkę. Raczej trwała, choć żona nie ujechała na tym przez te kilka lat za wiele. Gdzieś ok. 1500 km.

Data: 2020-02-12 18:07:51
Autor: ąćęłńóśźż
Sztyca ncx suntour
Można założyć uciętą skarpetkę oszczędzając 19,99 zł

-- -- -