Sztyca powyżej 400mm

Data: 2012-09-04 07:01:13
Autor: Baudinho Junior da Silva
Sztyca powyżej 400mm
Cześć, wiecie gdzie mozna kupić sztycę w zasadzie o dowolnej średnicy lecz i dlugości np. 450mm. Wiem, że jest coś takiego jak bbb longscraper ale nigdzie nie ma go.

Data: 2012-09-04 09:01:41
Autor: rmikke
Sztyca powyżej 400mm
W dniu wtorek, 4 września 2012 16:01:14 UTC+2 użytkownik Baudinho Junior da Silva napisał:
Cześć, wiecie gdzie mozna kupić sztycę w zasadzie o dowolnej średnicy lecz i dlugości np. 450mm. Wiem, że jest coś takiego jak bbb longscraper ale nigdzie nie ma go.

Jak o dowolnej średnicy, to może w składzie budowlanym?

Data: 2012-09-04 11:14:16
Autor: Wilk
Sztyca powyżej 400mm
On 4 Wrz, 16:01, Baudinho Junior da Silva <baudi...@gmail.com> wrote:
Cześć, wiecie gdzie mozna kupić sztycę w zasadzie o dowolnej średnicy lecz i dlugości np. 450mm. Wiem, że jest coś takiego jak bbb longscraper ale nigdzie nie ma go.

Dowolnej średnicy to na pewno nie dostaniesz; tak dobrze to nie ma -
takie sztyce są bardzo rzadkie. Ja używam sztycy 450mm do średnicy
30,9mm, ta firma robi też do 27,2mm
http://www.charliethebikemonger.com/gusset-lofty-xxl-seatpost-450mm-long-272-and-309mm-1545-p.asp
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-09-04 17:38:46
Autor: solar
Sztyca powyżej 400mm
W dniu 04-09-2012 16:01, Baudinho Junior da Silva pisze:
Cześć, wiecie gdzie mozna kupić sztycę w zasadzie o dowolnej średnicy lecz i dlugości np. 450mm. Wiem, że jest coś takiego jak bbb longscraper ale nigdzie nie ma go.

Thomson robi chyba 410, Roox - 430 mm. Ale to nie są budżetowe sztyce.

"Kiedy już jajogłowi ukradli księżyc, spotkali w drodze powrotnej czarownicę z kotem. Leszek wziął do domu czarownicę, a Jarek kota."
                                         Andrzej Rodan

Data: 2012-09-05 15:54:17
Autor: Titus Atomicus
Sztyca powyżej 400mm
In article <c863dc8c-d4c3-4e4a-b448-7fe30c6c50ef@googlegroups.com>,
 Baudinho Junior da Silva <baudinho@gmail.com> wrote:

Cześć, wiecie gdzie mozna kupić sztycę w zasadzie o dowolnej średnicy lecz i dlugości np. 450mm. Wiem, że jest coś takiego jak bbb longscraper ale nigdzie nie ma go.

Moze to:
http://www.sklep.dahon.pl/Sztyca_amortyzowana_srebrna_339mm-60.html
--
TA

Data: 2012-09-05 08:18:53
Autor: rmikke
Sztyca powyżej 400mm
W dniu środa, 5 września 2012 15:54:17 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:
> [...]

> Cześć, wiecie gdzie mozna kupić sztycę w zasadzie
> o dowolnej średnicy lecz i > dlugości np. 450mm. Wiem, że jest coś takiego jak bbb

Długość dwóch sztyc, cena trzech... Ale kierunek dobry,
sztyce do składaków bywają dłuuuugie, że też nikt wcześniej na to nie wpadł...

Data: 2012-09-05 23:21:15
Autor: Titus Atomicus
Sztyca powyżej 400mm
In article <d6215335-814d-4cdc-89a7-f919874357bf@googlegroups.com>,
 rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:

> [...]

Długość dwóch sztyc, cena trzech... Ale kierunek dobry,
sztyce do składaków bywają dłuuuugie, że też nikt wcześniej na to nie wpadł...

E, akurat przegladalem oferte tego sklepu. W brytyjskich sklepach albo na ebayu (na allegro w kwestii czesci do skladakow nie  mozna liczyc) moze byc taniej. No i ta amortyzacja pewnie podraza...
--
TA

Sztyca powyżej 400mm