Sztyca z amortyzatorem

Data: 2010-03-17 17:36:41
Autor: Frankie
Sztyca z amortyzatorem
W dniu 10-03-17 17:31, Grzegorz pisze:

Jako amator muszę się podpytać - co do trekingowego roweru 28" waga ok.
75 do 80 kg, ale też i odcinki raczej przełajowe. Jest tego trochę i na
Alledrogo i nie tylko, ale nie chcę czegoś, co tylko będzie trampoliną
czy odbijaczem nabiału.

Jedyna sztyca amortyzowana, ktora mi przychodzi do glowy i spelnia swoje zadania to Cane Creek... ale cena... :-)

Santour robi cos podobnej konstrukcji i pewnie duzo tansze:
http://www.wrower.pl/testy/2006/2006-SztycaAmortyzowanaSuntour.php

--
pzdr,
frankie.

Data: 2010-03-17 09:52:44
Autor: tadek
Sztyca z amortyzatorem
On 17 Mar, 17:36, Frankie <"frankie[blablabla]"@post.pl> wrote:
> [...]

Jedyna sztyca amortyzowana, ktora mi przychodzi do glowy i spelnia swoje
zadania to Cane Creek... ale cena... :-)

mam w "góralu" Cane Creek model LT, jest nieźle ale zastanawiam się
nad taką do trkinga powód: cena. Może jak się trafi coś na ebayu

Data: 2010-03-17 18:42:20
Autor: Grzegorz
Sztyca z amortyzatorem
Hello tadek !:

[...]

A ta :
http://allegro.pl/item948828633_sztyca_amortyzowana_suntour_nex_gratis_torebka.html

albo
http://allegro.pl/item962581909_sr_suntour_sztyca_nex_27_2_amortyzowana_nowa.html

????

Cena nawet jeszcze znośna.

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2010-03-17 21:27:42
Autor: Michał Pawelski
Sztyca z amortyzatorem
Grzegorz pisze:
A ta :
http://allegro.pl/item948828633_sztyca_amortyzowana_suntour_nex_gratis_torebka.html

Miałem taką w rowerze zamontowaną i z premedytacją piszę w czasie przeszłym.

Rozleciała się po 1,5kkm. Nie wytrzymała błota, wody i trochę częstszego używania w rowerze mtb. Pojawiły się luzy i nic już się nie dało z tym zrobić. Wydane pieniądze w błoto, nie polecam i sam już też więcej nie kupię. Nauczyłem się jeździć bez, chociaż z zamontowaną sztycą było bardziej komfortowo.

Być może ta wspomniana Cane Creek trochę lepiej się zachowuje i jest bardziej wytrzymała, ale cena też odpowiednio wyższa.

Pozdrawiam
Michał Pawelski

Data: 2010-03-19 21:20:40
Autor: tms
Sztyca z amortyzatorem
On 2010-03-17 21:27, Michał Pawelski wrote:
Grzegorz pisze:
[...]

<ciach>

Tak z ciekawości - wersja alu czy stalowa?

tms

Data: 2010-03-20 14:31:46
Autor: Michał Pawelski
Sztyca z amortyzatorem
tms pisze:
Tak z ciekawości - wersja alu czy stalowa?

alu

Pozdrawiam
Michał Pawelski

Data: 2010-03-17 22:05:10
Autor: Andrzej W.
Sztyca z amortyzatorem
Suntoury są ze sprężyną, Cane Creek z elastomerem.
Suntoury dostają szybko luzów ale są one znośne i mi jakoś nie przeszkadzają.
Suntoury trzeba co jakiś czas smarować bo popiskują.
Sztyca działa i spełnia swoje zadanie.
Ponieważ siodełko składa się w dół do tyłu może zahaczać o górną sakwę.
Suntoury jest w wersji aluminiowej i stalowej, ta druga powinna być odporniejsza na luzy i jest tańsza.
Najtańsza jest stara wersja z jedną śruba w mocowaniu siodełka.

--
Pozdrawiam,
Andrzej

Sztyca z amortyzatorem