Sztyce amortyzowane - dlaczego nie produkują o średnicy 31,6mm?

Data: 2009-06-02 12:10:27
Autor: Ryszard Mikke
Sztyce amortyzowane - dlaczego nie produkują o średnicy 31,6mm?
Marcin Wojtowicz <walen_bike@o2.pl> napisał(a):
Witam!

Potrzebuję kupić sztycę amortyzowaną. Poszukiwania zacząłem od potrzebnej mi średnicy, czyli 31,6mm. Niestety nikt (a może nie znalazłem jeszcze?) nie produkuje ich w takim wymiarze. Sztyca ma kosztować do 120-130 zł.

90% takich produktów ma średnicę 27,2mm. Wynika z tego, że potrzebny będzie jeszcze zakup redukcji z 31,6 na 27,2mm (koszt koło 30-35 zł.

Co kieruje producentami, że nie wykonują takich sztyc w większych średnicach? Nie ukrywam, że zdziwił mnie ten monopol niezbyt szerokich średnic..

Hmmm... Ja chyba mam właśnie taka, czarną, długą (400),
została mi po połamanej ramie.

rmikke

--

Sztyce amortyzowane - dlaczego nie produkują o średnicy 31,6mm?