Sztyce amortyzowane - dlaczego nie produkują o średnicy 31,6mm?

Data: 2009-06-02 17:02:15
Autor: scooby
Sztyce amortyzowane - dlaczego nie produkują o średnicy 31,6mm?
to ja się podepnę:

czy to jest coś warte ?
http://www.allegro.pl/item640797170.html

bo jest dziwnie tania i dziwnie LEKKA (w porównaniu do przeciętnej wagi takich wynalazków)

i co jest nie tak z pantografem Suntoura? czy to ta nazwa wszystko psuje ?

pzdr, obolała dupa scoobiego ...

Data: 2009-06-02 17:58:10
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Sztyce amortyzowane - dlaczego nie produkują o średnicy 31,6mm?
Panie scooby, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h03etm$s19$1inews.gazeta.pl> przy ul....

i co jest nie tak z pantografem Suntoura? czy to ta nazwa wszystko psuje ?

Nie nazwa. Nie wiem jak inne, ale mój szybko zaczął latać na boki.

pzdr, obolała dupa scoobiego ...

To niech scooby zafunduje swojej dupie Porządne Siodło, a nie kombinuje ze
sztycą. Odkąd mam Brooksa nie mam problemu z bólem dupy.

Jak chcesz porządną sztycę amortyzowaną to zapytaj Wrzaska o jego Cane
Creeka (o model w sensie).

Data: 2009-06-02 16:44:25
Autor: Ryszard Mikke
Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał(a):
> [...]

> i co jest nie tak z pantografem Suntoura? czy to ta nazwa wszystko psuje ?

Nie nazwa. Nie wiem jak inne, ale mój szybko zaczął latać na boki.

I to chyba główna przewaga zwykłego teleskopa nad pantografem.
Na teleskopie nawyzej będzie się trochę ruszać wokół osi sztycy,
a jak pantograf złapie luzy...

Zapamiętać: NIE KUPOWAĆ TANICH SZTYC Z PANTOGRAFEM. Nigdy.

rmikke
(na teleskopie)

Data: 2009-06-02 18:53:02
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Sztyce amortyzowane - dlaczego nie produkują o średnicy 31,6mm?
Panie Ryszard Mikke, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h03kt9$qk2$1inews.gazeta.pl> przy ul....

[...]

Znajomemu teleskop się ordynarnie rozleciał. Znaczy - siodło zaczęło się
obracać wokół własnej osi, potem na ostrych wybojach wypadło razem z
częścią amortyzatora...
Zapamiętać: NIE KUPOWAĆ SZTYC AMORTYZOWANYCH. Nigdy.

Data: 2009-06-02 20:10:04
Autor: AL
Marek 'marcus075' Karweta pisze:

[...]

sztywne sztyce tez sie lamia

Zapamietac: NIE KUPOWAC ZADNEJ SZTYCY ANI SIODELKA. Nigdy ;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-06-02 13:49:41
Autor: Saurus
On 2 Cze, 20:10, AL <a...@skads.tam> wrote:

Zapamietac: NIE KUPOWAC ZADNEJ SZTYCY ANI SIODELKA. Nigdy ;)

Krok w dobrą stronę. Stąd już blisko do fotelika w rowerze poziomym ;)

Data: 2009-06-02 21:19:41
Autor: Coaster
Sztyce amortyzowane - dlaczego nie produkują o średnicy 31,6mm?
Marek 'marcus075' Karweta wrote:
[...]
Zapamiętać: NIE KUPOWAĆ SZTYC AMORTYZOWANYCH. Nigdy.

Oczywiscie. Amortyzowane sztyce sa do dupy ;-P

--
PoZdR

"Don't try any other colors, red's the only one that works."

– Sheldon Brown, 1944-2008

Data: 2009-06-03 15:47:55
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Sztyce amortyzowane - dlaczego nie produkują o średnicy 31,6mm?
Panie Coaster, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h03u4c$ms8$2atlantis.news.neostrada.pl> przy ul....

Marek 'marcus075' Karweta wrote:
[...]
Zapamiętać: NIE KUPOWAĆ SZTYC AMORTYZOWANYCH. Nigdy.

Oczywiscie. Amortyzowane sztyce sa do dupy ;-P

Co kto lubi.
Ja tam wolę, żeby siodełko było do dupy (dopasowane). ;-)

Data: 2009-06-03 09:35:48
Autor: scooby
[...]

zafundował już, ale po > 1h jazdy i tak dupsko sztywnieje ;)

kiedyś ("drzewiej") były na rowerach takie jebutne siodełka, szerokie, wygodne, ze sprężynami - można takie dzisiaj dostać ?

pzdr, scby

Data: 2009-06-03 02:13:44
Autor: Saurus
On 3 Cze, 09:35, scooby <sco...@gazeta.pl> wrote:
zafundował już, ale po > 1h jazdy i tak dupsko sztywnieje ;)

kiedyś ("drzewiej") były na rowerach takie jebutne siodełka, szerokie,
wygodne, ze sprężynami - można takie dzisiaj dostać ?

Szerokie siodło to nie rozwiązanie, na siodle masz się opierać przede
wszystkim wyrostkami miednicy a nie powierzchnią czterech liter. Może
być wręcz mniej wygodne a im bardziej jesteś pochylony tym bardziej
prawdopodobne że się nie nada. Ale są przecież siodła o normalnej
szerokości ze sprężynami (chociażby Brooks Flyer).
Poza tym, co to znaczy że zafundowałeś sobie już porządne siodło?
Jeśli to nie skóra, to nie jest porządne ;P

Data: 2009-06-03 11:56:01
Autor: mmateusz
Sztyce amortyzowane - dlaczego nie produkują o średnicy 31,6mm?
Poza tym, co to znaczy że zafundowałeś sobie już porządne siodło?
Jeśli to nie skóra, to nie jest porządne ;P

Się nie zgodzę ;)
Miałem dwa siodła mtb z pokryciem skórzanym, w każdym pokrycie trzeba było
zmieniać co roku. teraz mam nie-skórzane i następne też takie będzie.
Skórzane nie wytrzymują jazdy w błocie, szczególnie kiedy mamy warstwę błota
między siodełkiem, a tyłkiem - działa to jak pasta ścierna przy każdym ruchu.
Szczególnie jak wcześniej padało, to skóra siodełka jest rozmiękczona i jeszcze
szybciej się ściera.

Np. sobotni TheWaypointRace - 3h jazdy w ulewie i błocie - skórzane byłoby już
nieźle przytarte.

Mk.

Data: 2009-06-03 17:54:18
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Sztyce amortyzowane - dlaczego nie produkują o średnicy 31,6mm?
Panie mmateusz, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:6069.0000031b.4a2648b1newsgate.onet.pl> przy ul....

Poza tym, co to znaczy że zafundowałeś sobie już porządne siodło?
Jeśli to nie skóra, to nie jest porządne ;P

Się nie zgodzę ;)
Miałem dwa siodła mtb z pokryciem skórzanym,

Dobra, no. Do ekstremalnej jazdy nikt nie kupuje Brooksa tylko jakiś
kawałek karbonu. ;-)

Data: 2009-06-03 18:08:41
Autor: fabian
[...]

Albo kartonu ;)

Fabian.

Data: 2009-06-04 13:48:45
Autor: Coaster
fabian wrote:
[...]

Czy tez z Kardamonu ;-)

--
PoZdR
increasing the risk of pinch flats."

Data: 2009-06-03 15:46:42
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Sztyce amortyzowane - dlaczego nie produkują o średnicy 31,6mm?
Panie scooby, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h0594j$oba$1inews.gazeta.pl> przy ul....

kiedyś ("drzewiej") były na rowerach takie jebutne siodełka, szerokie, wygodne, ze sprężynami - można takie dzisiaj dostać ?

Brooks. :-)

Sztyce amortyzowane - dlaczego nie produkują o średnicy 31,6mm?