Sztywna kierownica MTB

Data: 2013-09-23 08:32:27
Autor: PeJot
Sztywna kierownica MTB
Czołem.

Chodzi o zwykłą, prostą, 580-600 mm szerokości. Eksperymentując z różnymi *aluminiowymi* wynalazkami w cenie <100 zł, zauważyłem że w okolicy 150 gramów masy kierownica zaczyna odczuwalnie pracować. Przy 170 gramach kierownica jest odczuwalnie sztywniejsza, czy może działa autosugestia ? Ma ktoś podobne doświadczenia ? Nie przepadam za "gumowymi" kierownicami, ale też nie chcę klocka.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Sztywna kierownica MTB