Szubienice żałoby.

Data: 2012-04-13 22:59:08
Autor: HaMMeR
Szubienice żałoby.
On 14 Kwi, 06:36, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:

# Myślę, że wiem, jak czuje się dziś Robert Mazurek

A kogo to obchodzi, jak sie czuje ten rezymowy, straganiarski
'felietonista'??!!

ciach: dziennikoorewskie bzdziny!!!

Bo w rocznicę śmierci przychodzi się złożyć kwiaty, pomodlić, a nie
szydzić z nielubianych dziennikarzy i pozdrawiać ich "Zdrastwujtie" przy
rechocie gawiedzi." #

 a co ich tak zdenerwowalo, zly rosyjski akcent, czy co??!

A ty swirrusie, czuj sie co raz czesciej jak mazurek 'niejednokrotnie
przekladany'...

stevep

Data: 2012-04-14 08:33:53
Autor: Leprechaun
Szubienice żałoby.

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:abc120c5-ad54-4235-8fc7-1ca64e7a03aei2g2000vbd.googlegroups.com...
[...]

Ty pojebie czuj się jak pedzio wielokrotnie przekładany. ;))))

BomBel

Data: 2012-04-14 00:55:06
Autor: HaMMeR
Szubienice żałoby.
On 14 Kwi, 08:33, " Leprechaun" <brudy.polityc...@pralnia.jw> wrote:
Użytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisał w wiadomościnews:abc120c5-ad54-4235-8fc7-1ca64e7a03aei2g2000vbd.googlegroups.com...
> [...]

przekladany'...

Ty pojebie czuj się jak pedzio wielokrotnie przekładany. ;))))

Swoje pedalskie marzenia snuj z kupa lub zgrzesiem...

Data: 2012-04-14 20:29:01
Autor: Leprechaun
Szubienice żałoby.

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:06a9b432-3f10-4bec-8764-6a7d9642fba7b2g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

BomBel

Swoje pedalskie marzenia snuj z kupa lub zgrzesiem...

Popierdoleńcu pisowski, kolesi do swego odbytu szukaj na Ursynowie.

http://wiadomosci.wp.pl/gid,14400505,gpage,10,img,14400568,kat,1342,title,Wiec-PiS-pod-Palacem-Prezydenckim,galeria.html

BomBel

Data: 2012-04-14 12:31:47
Autor: HaMMeR
Szubienice żałoby.
On 14 Kwi, 20:29, " Leprechaun" <brudy.polityc...@pralnia.jw> wrote:
Użytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisał w wiadomościnews:06a9b432-3f10-4bec-8764-6a7d9642fba7b2g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

Swoje pedalskie marzenia snuj z kupa lub zgrzesiem...

Popierdoleńcu pisowski, kolesi do swego odbytu szukaj na Ursynowie.

Bez komentarza ludzki odpadzie...

Data: 2012-04-15 13:06:51
Autor: Leprechaun
Szubienice żałoby.

--

Z KOMENTARZEM pisowski pojebie: http://www.wiocha.pl/305387,Nowoczesne_stringi_meskie

BomBel

Data: 2012-04-15 06:21:07
Autor: stevep
Szubienice żałoby.
Dnia 14-04-2012 o 07:59:08 HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):

[...]

Twój yntelekt stawia zbyt duze dla mnie wymagania.

--
stevep

Szubienice żałoby.