Szuka sie motocykla.

Data: 2009-12-28 11:46:34
Autor: Zapek
Szuka sie motocykla.
Witam.
Dla mlodego kierowcy.
Typ moto to naked lub (brrr) sport/turystyk.
Kasa to max do 5kzl.
Wstepne typy to bandit 400,600,xj600,cb500 i podobne.
GS500 odpada bez dyskusji.
Gdyby ktos mial cos w tym stylu pewnego to prosze o info.

--
Pozdrawiam.
Zapek

Data: 2009-12-28 06:45:48
Autor: goman
Szuka sie motocykla.
a gpz sie nada??
znam pewny egzemplarz - wielkopolska

--
goman
VFR800

Data: 2009-12-28 15:52:20
Autor: Zapek
Szuka sie motocykla.

Uzytkownik "goman" <t.szurys@interia.pl> napisal
a gpz sie nada??
znam pewny egzemplarz - wielkopolska

GPZ -tez moze da sie przekonac.
Aczkolwiek mialem osobiscie gpx i wiem czego mozna sie spodziewac...
Poprosze o info na priv.

--
Zapek
xr600r

Data: 2009-12-28 16:12:41
Autor: Norbi
Szuka sie motocykla.
W dniu 2009-12-28 15:52, Zapek pisze:

GPZ -tez moze da sie przekonac.
Aczkolwiek mialem osobiscie gpx i wiem czego mozna sie spodziewac...
Poprosze o info na priv.

Spoko - GPZ ma tylko 2 cylindry wiec i zaworow mniej :D

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2009-12-28 16:44:18
Autor: Jaro
Szuka sie motocykla.
Rzuc mi tez jak mozesz jakies namiary.

Pozdro
Jaro

Data: 2009-12-30 06:11:41
Autor: Maxmotors.pl
Szuka sie motocykla.
Wstepne typy to bandit 400,600,xj600,cb500 i podobne.

Miêdzy Bandziorem 600 a XJ600 jest spora ró¿nica, zreszt± ciê¿ko
bêdzie z ³adnym Banditem do 5ty¶ z³otych.
A mo¿e Kawasaki ER-5? Dwucylidrówka, ca³kiem ³adny naked bike

Data: 2009-12-31 11:33:32
Autor: Maciej Litwiniuk
Szuka sie motocykla.
Zapek wrote:
[...]

To i ja się bezczelnie podłącze. Z małą różnicą - GS500 może być, podobnie jak wspomniana ER5. I tylko z wielkopolski. Więc również - jak ktoś coś ma, bądź jakiś kontakt, chętnie przyjmę propozycję. Cena jw. - do 5k najchętniej.

Z góry dziękuję,
Maciej

Data: 2009-12-31 15:52:19
Autor: Lech Karol Pawłaszek
Szuka sie motocykla.
On 12/31/09 11:33 AM, Maciej Litwiniuk wrote:
Zapek wrote:
[...]

:-) tak samo - GS500 może być. ER5 bardzo chętnie przyjmę. Chyba najchętniej nawet. Ja w zachodniopomorskim. Ale nie boję się jechać dalej po motura.

Pozdrawiam,

--
Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace" [KoRn]

Szuka sie motocykla.