Szuka sie motocykla.

Data: 2009-12-31 11:33:32
Autor: Maciej Litwiniuk
Szuka sie motocykla.
Zapek wrote:
Witam.
Dla mlodego kierowcy.
Typ moto to naked lub (brrr) sport/turystyk.
Kasa to max do 5kzl.
Wstepne typy to bandit 400,600,xj600,cb500 i podobne.
GS500 odpada bez dyskusji.

To i ja si臋 bezczelnie pod艂膮cze. Z ma艂膮 r贸偶nic膮 - GS500 mo偶e by膰, podobnie jak wspomniana ER5. I tylko z wielkopolski. Wi臋c r贸wnie偶 - jak kto艣 co艣 ma, b膮d藕 jaki艣 kontakt, ch臋tnie przyjm臋 propozycj臋. Cena jw. - do 5k najch臋tniej.

Z g贸ry dzi臋kuj臋,
Maciej

Data: 2009-12-31 15:52:19
Autor: Lech Karol Paw艂aszek
Szuka sie motocykla.
On 12/31/09 11:33 AM, Maciej Litwiniuk wrote:
Zapek wrote:
[...]

:-) tak samo - GS500 mo偶e by膰. ER5 bardzo ch臋tnie przyjm臋. Chyba najch臋tniej nawet. Ja w zachodniopomorskim. Ale nie boj臋 si臋 jecha膰 dalej po motura.

Pozdrawiam,

--
Lech Karol Paw艂aszek <ike>
"You will never see me fall from grace" [KoRn]

Szuka sie motocykla.