Szukacie poręcznej pompki do wody?

Data: 2010-06-06 11:34:26
Autor: Panslavista
Szukacie poręcznej pompki do wody?
    Polecam - ma gwintowany otwór ssący, czyli można nakręcić ją na rurę abisynki, albo dołączyć wąż z koszem ssawnym i pompować ze studni lub nawet stawu. Mała moc nie wymaga grubych kabli do zasilania, widziałem normalny dom, gdzie wodę pobierano wodę załączając włącznikiem na ścianie i za chwilę z kranu woda ze studni płynęła do zlewozmywaka.

Data: 2010-06-06 11:37:00
Autor: Panslavista

"Panslavista" <prawusek@interia.pl> wrote in message news:4c0b6ba3$0$19178$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie zarzuciłem linka:
http://www.allegro.pl/item1053535595_pompa_do_wody_wodna_wirnikowa_500w_fv_gw.html

Cena przystępna - doskonała na działki, nawet odległe, gdyż można ją wziąć do bagażnika, a nawet zasilać z małego agregatu też mieszczącego się w bagażniku.

Data: 2010-06-06 15:37:26
Autor: Dawid
Panslavista pisze:
[...]

A tak naprawdę to o co chodzi?
Takich pomp są setki, dostępne w sklepach, na Allegro,
w internecie.Mniejsze i większe, firmowe i niefirmowe.
Czyżby spam?
Zatapialne
http://www.allegro.pl/item1053008122_pompa_pompy_do_wody_brudnej_czystej_szambo_swp_300.html
http://www.allegro.pl/item1065399630_pompa_wody_brudnej_czystej_asgatec_ts_400_nv_gw.html
http://www.allegro.pl/item1068350165_pompa_pompy_do_wody_brudnej_czystej_szambo_rq_400.html
http://www.allegro.pl/item1054418407_super_pompa_drain_5000_do_czystej_wody.html
I inne
http://www.allegro.pl/item1065967367_pompa_do_wody_kinzo_3600l_godz_gwarancja_24_mie.html
http://www.allegro.pl/item1062861834_nowa_ogrodowa_pompa_do_wody_1000w.html
http://www.allegro.pl/item1066567789_hydrofor_pompa_wody_samozasysajaca_600w_gwarancja.html
Setki różnych pomp.
W Castoramie niektóre można pomacać i obejrzeć z bliska.
Nudzisz się?
Pozdrawiam

Data: 2010-06-06 22:34:25
Autor: Jarek P.
Szukacie poręcznej pompki do wody?

Użytkownik "Dawid" <maniera@neostada.pl> napisał w wiadomości news:4c0ba496$0$19166$65785112news.neostrada.pl...

Nudzisz się?

Panslavista i nuda? Eeee, nieeeee....

Choć swoją drogą... na psy facet schodzi. W czasach świetności, poruszając temat "poręcznej pompki do wody" raczej nie zszedłby poniżej samobieżnej motopompy spalinowej, potrafiącej w parę godzin wyssać średniej wielkości staw wraz z rybami, szuwarami i przybrzeżnymi wędkarzami odsypiającymi zakrapianą nockę przy kiju.

Ot, choćby coś takiego. Do osuszania piwnic jak znalazł:

http://allegro.pl/item1063151458.html

J.

Data: 2010-06-07 01:39:35
Autor: kogutek
> [...]

Ot, choćby coś takiego. Do osuszania piwnic jak znalazł:

Też zauważyłem że to jakiś przebieraniec a nie mieszkaniec Panslavi. On i pompka
za 140 złotych. Tak samo jest prawdopodobne jak spotkanie murzyna albinosa. To
oszust i przebieraniec a nie Panslavista. Ten lin co dałeś to tak. Panslavista i
pompka za 140 złotych, ubawiłem się. --

Data: 2010-06-07 05:39:30
Autor: Panslavista
"Dawid" <maniera@neostada.pl> wrote in message news:4c0ba496$0$19166$65785112news.neostrada.pl...
Panslavista pisze:
[...]

Hydrofor to nie tylko pompa, ale także zbiornik ciśnieniowy i sterowanie.

Data: 2010-06-07 05:51:04
Autor: Panslavista
Szukacie poręcznej pompki do wody?
"Dawid" <maniera@neostada.pl> wrote in message news:4c0ba496$0$19166$65785112news.neostrada.pl...

    Pompa którą wskazałem - w odpowiedzi do dyskusji ma ważną zaletę - gwintowany wlot od spodu, dzięki czemu nie potrzebne są tworzące opór kolana czy łuki. wystarczy stosowny kawałek plastikowej rury, sztywnej czy elastycznej ale ssawnej i kosz ssawny na końcu (w zestawie, także króciec do przyłączania węża ssawnego (dla niekumatych - uzbrojonego podobnie jak węże do odkurzaczy - aby się nie spłaszczyły. Przewidziana do czystej wody - wydajność za mała na szambo.
Mała, lekka - zmieści się spokojnie w samochodzie. Nie ma się co popsuć, chyba, że ktoś będzie pompował piasek z wodą - nie jest to pompa do betonu. Konstrukcja pompy - metalowa.

Data: 2010-06-07 05:33:52
Autor: Panslavista

"Panslavista" <prawusek@interia.pl> wrote in message news:4c0b6c3d$0$19171$65785112news.neostrada.pl...

[...]

W wyposażeniu przejściówka z gwintu na wąż elastyczny (ssawny - zbrojony) oraz kosz ssawny z zaworem zwrotnym.

Data: 2010-06-09 22:47:13
Autor: BQB
Panslavista pisze:
[...]

Nikt nie kupuje takiego dziadostwa od Ciebie, to spam na USENET wysyłamy? Witam na mojej osobistej czarnej liście.

Data: 2010-06-10 04:23:49
Autor: Panslavista
"BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> wrote in message news:4c0ffe30$1news.home.net.pl...
Panslavista pisze:
[...]

To nie dziadowstwo i ja tego nie sprzedaję. Zadano pytanie - ktoś potrzebujący - poleciłem z całym przekonaniem dobrą pompkę przewidzianą do długiej pracy. Nie jest to pompka ogrodowa choć i taką rolę może pełnić.

Data: 2010-06-10 23:10:02
Autor: BQB
Panslavista pisze:

To nie dziadowstwo i ja tego nie sprzedaję.

To po co reklamujesz?

> Zadano pytanie - ktoś potrzebujący - poleciłem z całym przekonaniem
> dobrą pompkę przewidzianą do długiej pracy. Nie jest to pompka ogrodowa
> choć i taką rolę może pełnić.

Kto był potrzebujący? Skąd wiesz, że pompka dobra? Skąd wiesz, że będzie długo pracować? Skąd wiesz, że może pracować jako ogrodowa?

Data: 2010-06-11 00:06:25
Autor: Panslavista
"BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> wrote in message news:4c11550a$1news.home.net.pl...
Panslavista pisze:

> [...]

Kto był potrzebujący? Skąd wiesz, że pompka dobra? Skąd wiesz, że będzie długo pracować? Skąd wiesz, że może pracować jako ogrodowa?

Mam taką. Bo kupowano od lat siedemdziesiątych - przywożone wtedy z ZSRR. Bo proste i praktyczne rozwiązanie.

Data: 2010-06-11 22:57:16
Autor: BQB
Panslavista pisze:

[...]

I uważasz, że od lat 70 jej konstrukcja, materiały i trwałość się przez te 40 lat nie zmieniły? Pokaż fotkę tej swojej prawie 40 letniej pompy.

Data: 2010-06-11 23:41:21
Autor: Jarek P.

Użytkownik "BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości news:4c12a38e$1news.home.net.pl...

I uważasz, że od lat 70 jej konstrukcja, materiały i trwałość się przez te 40 lat nie zmieniły? Pokaż fotkę tej swojej prawie 40 letniej pompy.

Znam te pompki i muszę wystąpić w obronie Panslavisty (koniec świata...).
One konstrukcję mają taką, że problemem może być dla nich 400 lat, 40 nie powinno.
Moja w każdym razie ma coś koło 30tki i ma się dobrze.

J.

Data: 2010-06-12 06:26:35
Autor: Panslavista
"Jarek P." <jarekprzybyl@gmail.com> wrote in message news:huuahd$htq$1inews.gazeta.pl...

[...]

    Jeżeli podchodzi się do sprawy merytorycznie, to niewiele jest złego do zarzucenia mi. ;-)) Nie mam żadnego interesu po za pomaganiem ludziom. Człowiek chce jeszcze na coś się przydać, a tego nie zrobi się wciskając kit.

Szukacie poręcznej pompki do wody?