Szukaj, szukaj!

Data: 2009-05-29 09:41:56
Autor: Artur Bross
Szukaj, szukaj!
Prosze, jak jednym, latwym sposobem, mozna wzbogacic funkcjonalnosc sprzetu;
SONY dodalo funkcje szukania na swoim PSN, przez co wyszukiwanie plikow
stalo sie latwe i przyjemne...

Zaczynam im wierzyc ;-) w "nie oceniajcie nas dzisiaj - ocencie nas za 10
lat" bo przy takim rozwoju spraw, zarowno konsola jak jej funkcjonalnosc
urosnie z pewnoscia do miana POTEZNEGO SYSTEMU.

Swoja droga, jak myslicie: do jakiego <numerka> systemu operacyjnego na PS3
dojdzie SONY, zanim wypusci nowa konsole? :-D

Data: 2009-05-29 09:45:33
Autor: nzwei
Szukaj, szukaj!
"nie oceniajcie nas dzisiaj - ocen'cie nas za 10 lat" - Jak czytam te g?upoty to mi sie; s'miac' chce. Konsola jest teraz i be;dziemy ja; oceniac' teraz. Jak minie 10 lat to moz.e i konsola Sony be;dzie rzeczywis'cie super opanowanym sprze;tem na którym be;da; s'miga?y nie wiadomo jakie gry, ale be;dzie tez. jedna; generacje; do ty?u bo za max dwa lata zobaczymy nowego kloca i pewnie Wii HD ( albo cos' w tym stylu ). Lubie konsole; Sony, ale jak s?ysze; takie rzeczy to troche; mi sie; ich z.al robi.

Data: 2009-05-29 10:08:59
Autor: Jan Strybyszewski
Szukaj, szukaj!
nzwei pisze:
[...]

Ach ci fanboje klocka  to ile zyl wasz dziadowski Xklocek 1 4 lata ?

Data: 2009-05-29 10:27:07
Autor: nzwei
Szukaj, szukaj!
Jan Strybyszewski pisze:
nzwei pisze:
"nie oceniajcie nas dzisiaj - ocen'cie nas za 10 lat" - Jak czytam te g?upoty to mi sie; s'miac' chce. Konsola jest teraz i be;dziemy ja; oceniac' teraz. Jak minie 10 lat to moz.e i konsola Sony be;dzie rzeczywis'cie super opanowanym sprze;tem na ktĂłrym be;da; s'miga?y nie wiadomo jakie gry, ale be;dzie tez. jedna; generacje; do ty?u bo za max dwa lata zobaczymy nowego kloca i pewnie Wii HD ( albo cos' w tym stylu ). Lubie konsole; Sony, ale jak s?ysze; takie rzeczy to troche; mi sie; ich z.al robi.

Ach ci fanboje klocka  to ile zyl wasz dziadowski Xklocek 1 4 lata ?

Ech ... nie będę się wdawał w dyskusje z dziećmi, jak nie widzisz, że karmią cię kitem to żryj go dalej. Nie twierdze, że konsola Sony jest słaba, wręcz przeciwnie jest bardzo dobra, ale ich dział marketingu ssie. Już nie raz uraczyli nas takimi "prośbami" i uważam to za obrażanie użytkowników ich własnej konsoli.

Data: 2009-05-29 10:40:04
Autor: froggers
Szukaj, szukaj!

Użytkownik "nzwei" <nzwei@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gvo68k$8cq$1news.ds.pg.gda.pl...
Jan Strybyszewski pisze:
nzwei pisze:
[...]

Ech ... nie będę się wdawał w dyskusje z dziećmi, jak nie widzisz, że karmi± cię kitem to żryj go dalej. Nie twierdze, że konsola Sony jest słaba, wręcz przeciwnie jest bardzo dobra, ale ich dział marketingu ssie. Już nie raz uraczyli nas takimi "pro¶bami" i uważam to za obrażanie użytkowników ich własnej konsoli.

uprasza sie nie karmic trolla

Data: 2009-05-29 10:39:05
Autor: nzwei
Szukaj, szukaj!
Jan Strybyszewski pisze:
nzwei pisze:
[...]

No przynajmniej jeden zauważył, że mi się nudzi. Nie oceniaj mnie dzisiaj, oceń mnie za 10 lat ;)

Data: 2009-05-29 10:57:10
Autor: Catalyst
Szukaj, szukaj!

"nzwei" <nzwei@o2.pl> wrote in message news:gvo6v3$boe$1news.ds.pg.gda.pl...

No przynajmniej jeden zauważył, że mi się nudzi. Nie oceniaj mnie dzisiaj, oceń mnie za 10 lat ;)

Haha - no. Za 10 lat jak ps3 osi±gnie jako-taki poziom to może kupie za 450 pln
:)

Data: 2009-05-29 11:22:33
Autor: Jan Strybyszewski
Szukaj, szukaj!
Catalyst pisze:

[...]

No mysle ze bedzie nawet tansze. PS2 na poczatku tez byla za 2599zł a teraz 399zł z buzzerami i gra

Data: 2009-05-29 11:21:34
Autor: Jan Strybyszewski
Szukaj, szukaj!
nzwei pisze:

[...]

Ale ja nic o multimediach w PS2 nie pisałem bo nie ma o czym.
Przypominam ze przyszczate trole od Xboxa wyskoczyly z morda na zarzut ze xbox do salonu pod TV pasuje jak "gowno i podobnie wyglada".

Data: 2009-05-29 09:35:23
Autor: szczebel
Szukaj, szukaj!
Dnia Fri, 29 May 2009 11:21:34 +0200, Jan Strybyszewski napisał(a):

Ale ja nic o multimediach w PS2 nie pisałem bo nie ma o czym.
Przypominam ze przyszczate trole od Xboxa (...).

Lecz się. Bez odbioru.

--
szczebel

Data: 2009-05-29 11:47:18
Autor: doslaw
Szukaj, szukaj!
nzwei pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
nzwei pisze:
[...]

to prawie jak polityka appla
sluchawki "strzelaja" prądem? - nawilżyć powiewtrze w pomieszczeniu, nie wyjmować odtwarzacza z kieszeni i nie nosić sztucznych rzeczy
łamią się zawiasy w laptopach? - nie zamykać ekranów

;)

Data: 2009-05-29 11:52:51
Autor: Jan Strybyszewski
Szukaj, szukaj!
doslaw pisze:

[...]

Widze ze i tu pieskow na MS smyczy mamy mnostwo.

Data: 2009-05-29 12:09:35
Autor: doslaw
Szukaj, szukaj![ot]
Jan Strybyszewski pisze:
doslaw pisze:

[...]

wyjasnij kogo nazywasz psem?

Data: 2009-05-29 18:10:13
Autor: Marcin
Szukaj, szukaj!
cJan Strybyszewski pisze:
doslaw pisze:

[...]

zyżbyś miał gorączkę od świńskiej grypy ????
bredzisz jak mało kto, obrażasz innych i kim ty ku...wa jesteś ?

Data: 2009-05-29 22:07:06
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
Szukaj, szukaj!
Marcin pisze:
cJan Strybyszewski pisze:
doslaw pisze:

[...]

Tu masz fotke:
http://i30.photobucket.com/albums/c312/drolian/trollin.jpg

;)

pzdr,
dex

Data: 2009-06-03 13:29:00
Autor: Terror
Szukaj, szukaj!
Dnia 29-05-2009 o 11:52:51 Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> napisał(a):

doslaw pisze:

to prawie jak polityka appla
sluchawki "strzelaja" pr±dem? - nawilżyć powiewtrze w pomieszczeniu,  nie wyjmować odtwarzacza z kieszeni i nie nosić sztucznych rzeczy
łami± się zawiasy w laptopach? - nie zamykać ekranów

Widze ze i tu pieskow na MS smyczy mamy mnostwo.

skończyły sie merytoryczne argumenty i zaczynasz osobiste wycieczki?
Płaski i małe to, a szkoda, bo podobnie jak na PS3 patrz na Xa.
Skoro masz oceniać dzis PS3 za to, że za 10 lat będzie miała zajebisty  online, zrób to samo z Xem, bo wychodzisz na kretyńskiego fanboja PS3

--
Terror | B12 | X360 | PSP | GG: 52182 | GT: T3rror PL
t3rror.eu

Data: 2009-06-03 13:31:14
Autor: Jan Strybyszewski
Szukaj, szukaj!
Terror pisze:

[...]

Tak oczywiscie w dupie z Czerwonym Kregiem Smierci mamy online a jak dziala ow online na takiej konsoli.

Co to za nowa moda nazywanie kazdego fanbojem PS3 skoro PS3 nie mam i nie zamierzam heheh zabawne.

Data: 2009-06-03 12:50:31
Autor: kamil
Szukaj, szukaj!

"Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> wrote in message news:h05n07$p4f$1inews.gazeta.pl...
Terror pisze:

[...]

Nie oceniaj dzis, ocen za 10 lat kiedy RROD bedzie legenda.

Swoja droga mam sporo znajomych z X360 i nic im sie nie psuje. A jak sie zepsuje, mamy 3 lata gwarancji.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-30 00:50:54
Autor: Meanthord
Szukaj, szukaj!
Artur Bross pisze:
[...]

No nie wiem, ostatnio zdobylem trzecie w sumie PS3 (w przeciagu kilku lat) i nadal uwazam, ze online jest tragiczny - mniej wiecej poziom Wii. Do samego sklepu PSS nic nie mam - fajnie, ze mozna kupowac za zlotowki, ze w ogole MOZNA oficjalnie cos kupowac. Jednak sama funkcjonalnosc online jako takiego to poziom Wii, nic wiecej niestety. PS3 broni sie wylacznie (wreszcie!) mocna linia tytulow i oficjalnym wsparciem Sony :).

Pozdr.
Meanthord

Szukaj, szukaj!