Szukalem o technologii produkcji felg stalowych, a trafilem rodzynka

Data: 2009-02-25 06:10:27
Autor: MarcinJM
Szukalem o technologii produkcji felg stalowych, a trafilem rodzynka
Data: 2009-02-25 08:23:43
Autor: Jacek
Szukalem o technologii produkcji felg stalowych, a trafilem rodzynka
"Lekuśko" mi tu coś nie gra.
Podgrzewają felgi podobno do 3500, 4300 a nawet 5150 stopni a aluminium topi się przy 600 a przy 2060 stopni wrze.

Jacek

Data: 2009-02-25 09:48:38
Autor: MarcinJM
Jacek pisze:
"Lekuśko" mi tu coś nie gra.
Podgrzewają felgi podobno do 3500, 4300 a nawet 5150 stopni a aluminium topi się przy 600 a przy 2060 stopni wrze.

:)

MarcinJM

Data: 2009-02-25 09:52:39
Autor: Wojtekk

Użytkownik "Jacek" <maps@wp.pl> napisał w wiadomości news:go2ruv$9hp$1atlantis.news.neostrada.pl...
"Lekuśko" mi tu coś nie gra.
Podgrzewają felgi podobno do 3500, 4300 a nawet 5150 stopni a aluminium topi się przy 600 a przy 2060 stopni wrze.

Jacek
Wyglada to tak, jakby ulotnił się przecinek przed ostatnim zerem.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-02-25 09:54:30
Autor: MarcinJM
Wojtekk pisze:

[...]

W nacisku prasy tez? 30 tysiecy ton???? Zdajesz sobie sprawe ile to jest??
Zreszta, bez przecinka te wypociny maja bardzo podobny sens.

MarcinJM

Data: 2009-02-25 03:37:22
Autor: bartosz.slepowronski
On Feb 25, 8:54 am, MarcinJM <mar...@inetia.pl> wrote:
Wojtekk pisze:

> [...]

W nacisku prasy tez? 30 tysiecy ton???? Zdajesz sobie sprawe ile to jest??
Zreszta, bez przecinka te wypociny maja bardzo podobny sens.

Moze w oryginale chodzilo o fahrenheity i funty?

Pozdr
BS

Data: 2009-02-25 10:16:43
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Dnia 25.02.2009 Jacek <maps@wp.pl> napisał/a:
"Lekuśko" mi tu coś nie gra.
Podgrzewają felgi podobno do 3500, 4300 a nawet 5150 stopni a aluminium topi się przy 600 a przy 2060 stopni wrze.

Ktoś bezmyślnie kopiował ;-)
http://www.agforged.pl/sekrety-produkcji.php

Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2009-02-25 11:45:26
Autor: MarcinJM
Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:
[...]

i wymyslil sobie, ze glupie 500oC nie zriobi na nikim wrazenia, wiec podniosl dramaturgie procesu technologicznego o rzad wielkosci :)

MarcinJM

Data: 2009-02-25 20:14:40
Autor: Robert Rędziak
Szukalem o technologii produkcji felg stalowych, a trafilem rodzynka
On Wed, 25 Feb 2009 10:16:43 +0100, Adam 'Chloru' Drzewososki
<karmmnie@chloru.net> wrote:

Ktoś bezmyślnie kopiował ;-)
http://www.agforged.pl/sekrety-produkcji.php

 Ten ktoś to jakiś przedstawiciel. Opowiedział tę historię na co
 najmniej kilku forach.

 r.
robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com
zmien kreseczkę na kropeczkę:              http://forum-subaru.pl

Data: 2009-02-25 09:09:32
Autor: Jakub Witkowski
Szukalem o technologii produkcji felg stalowych, a trafilem rodzynka
MarcinJM pisze:
http://www.hondatech.pl/topics48/6601.htm

Lat temu kilka miałem ładę z rosyjskimi alufelgami.
Po wlocie z dużą prędkością na krawężnik felga się tylko
odkształciła zamiast pęknąć, co wywołało zdziwienie gumiarza.
Może miałem kute? :)

Data: 2009-02-25 11:36:08
Autor: J.F.
Użytkownik "Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał w wiadomości news:go2ubf$15ln$1news2.ipartners.pl...
MarcinJM pisze:
[...]

Ruskie gniotsja nie łamiotsja :-)

Z aluminium tak jak ze stala, a nawet w wiekszym stopniu - stopy sa rozne, i wlasciwosci maja tez rozne.
A dodatkowo zalezy to od obrobki termicznej.

J.

Data: 2009-02-25 11:47:52
Autor: Jakub Witkowski
J.F. pisze:

Z aluminium tak jak ze stala, a nawet w wiekszym stopniu - stopy sa rozne, i wlasciwosci maja tez rozne.
A dodatkowo zalezy to od obrobki termicznej.

No żartowałem, felgi te nie wyglądały z zadnej strony na hi-tech :)

Data: 2009-02-25 12:31:08
Autor: J.F.

Użytkownik "Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał w wiadomości news:go37kb$19qb$1news2.ipartners.pl...
J.F. pisze:
Z aluminium tak jak ze stala, a nawet w wiekszym stopniu - stopy sa rozne, i wlasciwosci maja tez rozne.
A dodatkowo zalezy to od obrobki termicznej.

No żartowałem, felgi te nie wyglądały z zadnej strony na hi-tech :)

Bo to nie trzeba zadnego hi-tech.
Im trudniej zgiac, tym latwiej sie lamie :-)

J.

Data: 2009-02-25 20:16:23
Autor: Robert Rędziak
Szukalem o technologii produkcji felg stalowych, a trafilem rodzynka
On Wed, 25 Feb 2009 11:47:52 +0100, Jakub Witkowski
<jwitkows@domena.z.sygnatury> wrote:

No żartowałem, felgi te nie wyglądały z zadnej strony na hi-tech :)

 Bo ruski nie wyglądają. Co nie zmienia faktu, że to były dobre
 felgi (jeśli oczywiście mówimy o tych samych).

Data: 2009-02-25 13:07:24
Autor: Lewis
[...]

Heh kiedyś jak nasi wschodni bracia namiętnie przyjeżdzali na nasze bazary skuszony namowami jednego z nich zanabyłem 2 łyżki do opon, pierwsze wrażenie: no bez jaj aluminiowe, lekkie, koloru aluminium ale za cholere nie mogłem jej zagiąc nawet na milimetr, okazało się ze są tytanowe z jakichś tam przetopów złomu wojskowego ;)
Używam ich do dziś a pracują w ciężkich warunkach ;)

Lewis
red GSF 400 "pszedany"
Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
revetec... the engine of tomorrow

Szukalem o technologii produkcji felg stalowych, a trafilem rodzynka