Szukam

Data: 2011-03-13 17:20:39
Autor: Tata
Szukam
Seat Toledo II, 1999 r, 1.9 TDI, AHF.

1. Gdzie w kabinie znajduje się skrzynka bezpieczników? Przy drzwiach kierowcy z boku deski rozdzielczej jest klapka, ale boję się ją podważać "na siłę", czy to ona osłania bezpieczniki? Jak ją bezpiecznie zdjąć? "Rozpiskę" bezpieczników już mam. Są tam chyba też jakieś przekaźniki, jakie?
2. Gdzie w kabinie znajduje się skrzynka z przekaźnikami? Jeżeli pod kierownicą, jak ją szukać i otwierać? Szukam schematu położenia przekaźników, wraz z numeracją i opisem, który za co odpowiada (czym steruje)? Googlałem, ale chyba źle zadaję pytania, bo odpowiedzi nie uzyskałem.
Opis bezpieczników na akumulatorze już znalazłem w Internecie.

Z uprzejmą prośbą
MJ

Szukam