Szukam 7% rocznie

Data: 2011-04-10 12:37:49
Autor: Dombrek
Szukam 7% rocznie
Dokładnie to przy tej stopie będzie 528.024,96zł. Typowy chwyt cwaniaków a la skandia (powinni ich wieszać za taką bandycką sprzedaż) - te debile po prostu "zapominają" zdyskontować i powiedzieć ile będzie warte te pół miliona (jaką będzie mieć siłę nabywczą) za 40 lat. No więc i tak byłem optymistą i przyjąłem inflację na poziomie 6% (1p% niżej niż zakładana stopa zwrotu - więc to mega optymistycznie) i wyszło, że rzeczywista wartość pieniądza to tylko 51.335,74zł - no z taką kwotą to się raczej na emeryturze nie poszaleje. Będzie se można co najwyżej lanosa kupić.
Dombrek

Szukam 7% rocznie