Szukam Bazy w Sharm

Data: 2009-05-18 08:59:34
Autor: intergaret
Szukam Bazy w Sharm
Witam, w przyszłym tygodniu wybieram się do Sharm.Szukam porządnej
bazy ( nie koniecznie najtańszej).Na dzień dzisiejszy waham się między
"Diving Pro" i "Nauticą". Korzystał ktoś może z ich usług ? może się
podzielić wrażeniami. A może  ew. inne konkretne propozycje co do
bazy. Pozdrawiam Robert K.

Data: 2009-05-18 19:48:20
Autor: jacekzachara
Szukam Bazy w Sharm
[...]

Osobiście polecam Nauticę. Choć bazę mają w lichym hoteliku na Hadabie to działają
całkiem nieźle.
Pozdrawiam Jacek

Data: 2009-05-18 12:05:58
Autor: micklu
Szukam Bazy w Sharm
On 18 Maj, 19:48, jacekzach...@op.pl wrote:
> [...]
> bazy. Pozdrawiam Robert K.

Osobiście polecam Nauticę. Choć bazę mają w lichym hoteliku na Hadabie to działają

Aczkolwiek i w Nautice mimo srogich cen zdarza się zapomnieć zabrać
swoich gości z hotelu
kiedyś właśnie spotkałem się z gościem stojącym z sprzętem pod hotelem
od 2 godzin i czekał na transfer z Nautiki

Data: 2009-05-19 03:55:52
Autor: intergaret
Szukam Bazy w Sharm
a ma ktoś doświadczenia z "Diving Pro" lub inną bazą ?

Data: 2009-05-19 13:27:41
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl
Szukam Bazy w Sharm
a ma ktoś doświadczenia z "Diving Pro" lub inną bazą ?

Diving Pro  Tomek Szych i "Ruda" to dawna gwardia z Nautici więć spraktyke w nurkowaniu w Sharm mają bardzo dużą. Organizacyjnie Tomek tez ma dużo zalet , reasumując powinno być ok chociaż z nimi jako Diving Pro nie nurkowałem (współpracowałem) , wcześniej tak i jako nurkowie i ludzie z branży OK.

Pozdrawiam

Adam Klimek - instruktor płetwonurkowania Dahab/Egipt

Data: 2009-05-19 15:23:36
Autor: qlphon
Szukam Bazy w Sharm
a ma ktoś doświadczenia z "Diving Pro" lub inną bazą ?

bardzo niedaleko jest Club Faarana
z bardzo porządna włoską bazą

sam nie miałem bezpośredniej styczności ale słyszałem wiele złego o Diving Pro
(od ludzi tam zatrudnionych)
no i cenowo byli mniej atrakcyjni (!) od Włochów ...

Data: 2009-05-20 10:40:57
Autor: piotrppl
Szukam Bazy w Sharm
> [...]

(od ludzi tam zatrudnionych)
no i cenowo byli mniej atrakcyjni (!) od Włochów ...

Pamiętasz może ich nazwę? Jakiś email?

Pozdrawiam,
Piotrek

Data: 2009-05-20 11:06:50
Autor: SHARMDIVER.PL
Szukam Bazy w Sharm

Zobacz www.subex.org Bardzo dobra baza obok nas. Nitrox za darmo, jak zarezerwujesz przez internet zniżka.

Data: 2009-05-20 20:17:32
Autor: jachty
Szukam Bazy w Sharm
nautica ok,diving pro srednio,ogolnie obydwie cienkie

--
Czarter Jachtów
Dariusz Abramowicz

Data: 2009-05-20 11:25:35
Autor: intergaret
Szukam Bazy w Sharm
a Masz lepszą i sprawdzoną propozycję ?

Data: 2009-05-22 20:05:35
Autor: jachty
Szukam Bazy w Sharm
ludzie chwala kolone
odnosnie naszych to lepsza jest nautica ma chociaz lepsza lodz i czesto
startuja z trafco,daving pro startuje zawsze z sharks bay,wiec tylko
tiranajak ras mohammed to tylko jeden nurek.Ajak chcesz cos wiecej wiedziec
to dzwon.

Data: 2009-05-27 12:12:15
Autor: anna.mytnik
Szukam Bazy w Sharm
 Najłatwiej wygłaszać komentarze o jednokrotnym nurkowaniu, nie będąc
z nimi nigdy. Ja nurkowałam i z Nauticą i z divingpro. Obecnie
rzeczywiście nie wypływają z Travco, dzięki temu nie stoisz w tłumie
ludzi i nie czekasz długo na zgodę na wypłynięcie. Byłam u nich 2 razy
po 10 dni nurkowych nigdy nie miałam jednokrotnego nurkowania. To
jakieś herezje. Instruktorzy ok. Jestem z nich zadowolona. Polecam.
Jak w każdej bazie najlepiej mieć własny sprzęt.

Data: 2009-05-25 10:58:56
Autor: qlphon
Szukam Bazy w Sharm
> [...]

Pro
(od ludzi tam zatrudnionych)
no i cenowo byli mniej atrakcyjni (!) od Włochów ...

baza jest z sieci Grand Blue
zaraz poszukam jakiś namiarów do nich...

Data: 2009-05-25 11:52:12
Autor: qlphon
Szukam Bazy w Sharm

http://www.grandblue.net

elisa.cecchi@grandblue.net

Data: 2009-05-25 12:19:44
Autor: piotrppl
Szukam Bazy w Sharm
> baza jest z sieci Grand Blue
> zaraz poszukam jakiś namiarów do nich...

http://www.grandblue.net

elisa.cecchi@grandblue.net

Wielkie dzięki!!!

Piotrek

Data: 2009-05-23 02:01:44
Autor: in for
Szukam Bazy w Sharm

waham się między "Diving Pro" i "Nauticą".

Zdecydowanie szukaj Jacka Palme. Akurat pracuje dla "Diving Pro". Więc wybór jest chyba prosty.

Na Jacku możesz polegać jak na Zawiszy.

Pozdr.,
i.

--