Szukam Drag Stara 1100 (gdzie najpewniej)?

Data: 2012-05-16 09:03:52
Autor: Gorzky
Szukam Drag Stara 1100 (gdzie najpewniej)?
Zdecydowałem się na Drag Stara 1100, ale mam wrażenie, że wszystkie wymiotło z rynku, albo nie pojawiają się w miejscach typu serwisy ogłoszeniowe moto. Wszystkie które znajduje, mają zawrotne ceny około 20 tyś, a mnie kusi coś do wartości od 11 do 15 tysięcy i ... nic! znalazłem może 2 sztuki ... tragedia... może ktoś naprowadzi mnie na pewne miejsca, sklepy czy znajomych, którzy chcą sprzedać ten motorek?

Gorzky

Data: 2012-05-17 03:06:51
Autor: kenajad
Szukam Drag Stara 1100 (gdzie najpewniej)?
Znajomy z Kołobrzegu chce sprzedać Drag Stara. Jeśli jesteś
zainteresowany podaję maila damiangres(małpa)wp.pl Stan bez
niespodzianek - znam moto.
pozdrav
--
kenajad

Data: 2012-05-17 03:11:14
Autor: kenajad
[...]

Znajomy z Kołobrzegu ma do sprzedania. W razie zainteresowania podaję