Szukam Nexus Inter 4

Data: 2012-02-27 07:41:02
Autor: XX YY
Szukam Nexus Inter 4
witam
jak w temacie. nie jest juz produkowana , ale moze jeszcze gdzies
zalega polki. ostatecznie moze byc uzywana z felga , oby w dobrym
stanie.
szukam dokladnie ten model ze wzgledu na przelozenie i wymagana
mniejsza srednice przedniej zebatki , ktora mam w rowerze.

Gdyby ktos wiedzial , lub mial do odsprzedazy to chetnie skorzystam.

Data: 2012-02-28 08:31:09
Autor: rmikke
Szukam Nexus Inter 4
Dnia Mon, 27 Feb 2012 07:41:02 -0800 (PST), XX YY naskrobał/a:

[...]

A nie prosciej bedzie jednak dopasowac zebatke do jakiejs popularniejszej
piasty?

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-03-02 08:32:33
Autor: XX YY
Szukam Nexus Inter 4

A nie prosciej bedzie jednak dopasowac zebatke do jakiejs popularniejszej
> [...]

teoretycznuie nie prosciej , zmiana zebatki ociagnie za soba rowniez
zmiane lancucha.
akurat ta piasta ma fajne przelozenia dobrze wspolpracujace z mala
przednia zebatka .

Ale jesli nie znajde nie pozostaje nic innego.
w kazdym razie dzieki za podpowiedz.

Data: 2012-03-02 18:49:21
Autor: rmikke
Szukam Nexus Inter 4
Dnia Fri, 2 Mar 2012 08:32:33 -0800 (PST), XX YY naskrobał/a:

[...]

Hmmm...
1o - nie wiem, jak mala masz te zebatke, ale przy zmianie na wieksza, najwyzej kolo Ci sie troche przesunie do przodu w hakach.

2o - Nadal widzi mi sie, ze zmiana lancucha to betka w porownaniu z polowaniem
na
nietypowa i juz nie produkowana piaste. A ja dwie lewe rece mam...

Data: 2012-03-04 07:49:34
Autor: XX YY
Szukam Nexus Inter 4

> [...]
na
nietypowa i juz nie produkowana piaste. A ja dwie lewe rece mam...

jesli nie znajde , bede musial zrobic jak radzisz.
na razie nie trace nadziei.

Szukam Nexus Inter 4