Szukam: Wideł sztywny 1'', gwint, 26'' - pod low ridera

Data: 2011-07-29 16:42:42
Autor: Tomasz Konik
Szukam: Wideł sztywny 1'', gwint, 26'' - pod low ridera
Witam,
temat trudny, wiem, ale może komuś zalega, albo zna tajne źródło:
Wideł pod koła 26'', rura sterowa 1'' (a jak wybrzydzać, to najlepiej pod
konus 27,0) o długości min. 18 cm, (wybrzydzanie: gwintowana;-), i z insertem
mocowania low ridera (ostatnie wybrzydzanie: przyzwoitej jakości).
Ewentualnie, który z metaloplastyków realizuje takowe zamówienia (Orłowski?)
Pzdr;-)
Konik

Data: 2011-07-29 21:48:43
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Tomasz Konik" <tomekq1@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j0unu2

Ewentualnie, który z metaloplastyków realizuje takowe zamówienia (Orłowski?)
Pzdr;-)

Biobike czyli Kondej?

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-07-29 20:01:55
Autor: Tomasz Konik
Szukam: Wideł sztywny 1'', gwint, 26'' - pod low ridera
> Ewentualnie, który z metaloplastyków realizuje takowe zamówienia > (Orłowski?)

Biobike czyli Kondej?

Ale, wiesz, że robi? Z Wielkiej Trójcy (Kondej, Rychtarski, Orłowski) miałem
kontakt (udany i twórczy vel płodny) z Orłowskim,. Tyle, że tam wideł był
dodatkiem do ramy (pięknej).

Data: 2011-07-29 22:59:29
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Tomasz Konik" <tomekq1@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j0v3jj$rii$1inews.gazeta.pl...
> [...]

kontakt (udany i twórczy vel płodny) z Orłowskim,. Tyle, że tam wideł był

Primo: nie uważasz, że najlepiej sprawdzić u źródła via email? Jeżeli mnie pamięć nie myli to ktoś z precla ma/miał widelec robiony u niego stąd moja sugestia z biobike.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Szukam: Wideł sztywny 1'', gwint, 26'' - pod low ridera