Szukam abonamentu

Data: 2010-04-15 22:11:02
Autor: Grzegorz Krukowski
Szukam abonamentu
Która z polskich sieci ma taki abonament (i jaki) dla klientów
indywidualnych, że kwotę abonamentu mogę wykorzystać na DOWOLNĄ
usługę, w szczególności rozmowy zagraniczne i roaming? Czyli działa
jak prepaid, tyle że w abonamencie?
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-04-15 22:26:07
Autor: wspolna-flaszka.pl
Szukam abonamentu

Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <registered.user@op.pl> napisał w wiadomości news:hcses5dohoi0hsc23hb5e9jpcd0q84ejkt4ax.com...
[...]

orange wszyscy i na wszystko

--
Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

Data: 2010-04-15 23:46:06
Autor: looker
Szukam abonamentu
jak prepaid, tyle że w abonamencie?

Era Pakiet Biznes

Data: 2010-04-16 10:38:24
Autor: Konsultant z Ery
Szukam abonamentu
Era Pakiet Biznes

dokładnie Nowy Pakiet Biznes - tylko dla firmowych ale nie polecam ze względu na wysokie stawki połączeń od 49 do 55 gr za minutę, netto!

http://www.era.pl/pl/biznes/taryfy/nowy_pakiet_firma/nowy_pakiet_biznes_cennik

do wyboru oferta z upustem na abonament 20 lub 30 % albo z dodatkowym pakietem minut do wszystkich

dużym + tej taryfy są jedynie tanie rozmowy międzynarodowe do 3 wybranych krajów po 39 gr na stac i 79 gr na kom, tez netto - od 70-tki z zerową opłatą abonamentową

--
Pracownik Hotline Era

Szukam abonamentu