Szukam aktualnego UPS typu "on-line" z sinusem oko³o 600W

Data: 2010-06-11 13:35:17
Autor: Dox
Szukam aktualnego UPS typu "on-line" z sinusem oko³o 600W
Jako, ¿e ostatnio mój firmowy MGE Nova 600 przy zaniku napiêcia resetuje mi komputer, poszukujê zasilacza awaryjnego typu "on-line" z separacj± sieci i sinusem na wyj¶ciu. Dodam, ¿e stary UPS najgorzej radzi sobie z chwilowymi zanikami bo przy ca³kowitym zaniku komputer potrafi jeszcze podtrzymywaæ. Co obecnego na rynku mo¿naby poleciæ ? Moc to oko³o 500-600W na wiêkszej mi nie zale¿y. Wiêkszo¶æ to niestety albo typu "off-line" albo "line-interactive" z kwadratem na wyj¶ciu i ze zbyt s³ab± separacj± od sieci.

Data: 2010-06-11 16:03:23
Autor: W.P.
Szukam aktualnego UPS typu "on-line" z sinusem oko³o 600W
U¿ytkownik Dox napisa³:

Fideltronik Sinus-500?

(nie z praktyki).

W.P.

Data: 2010-06-11 16:50:52
Autor: Irokez
Szukam aktualnego UPS typu "on-line" z sinusem oko³o 600W
U¿ytkownik "W.P." <laurentp@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hutfnc$evq$1news.onet.pl...
U¿ytkownik Dox napisa³:
[...]

Ale kolega potrzebuje 600W a nie 300W. Wiêc musi szukaæ 1000VA.

--
Irokez

Data: 2010-06-11 16:49:41
Autor: Irokez
Szukam aktualnego UPS typu "on-line" z sinusem oko³o 600W
U¿ytkownik "Dox" <doxent@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hut725$alu$1inews.gazeta.pl...
[...]

APC SmartUPS 1000
Z praktyki oczywi¶cie

--
Irokez

Data: 2010-06-11 18:25:30
Autor: MC
Szukam aktualnego UPS typu "on-line" z sinusem oko³o 600W
U¿ytkownik "Irokez" <nie.mam@email.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hutjai$nuu$1news.onet.pl...

APC SmartUPS 1000
Z praktyki oczywi¶cie

To nie jest zasilacz "online".

Data: 2010-06-11 18:54:46
Autor: Irokez
Szukam aktualnego UPS typu "on-line" z sinusem oko³o 600W
U¿ytkownik "MC" <m5c@go2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:huto21$3ts$1node1.news.atman.pl...

APC SmartUPS 1000
Z praktyki oczywi¶cie

To nie jest zasilacz "online".

Ale nie ma problemów z zanikami ani z sinusem (slicznie pêdzi pompê CO)
Testowane na próbce trochê ponad 10 sztuk w warunkach produkcyjnych napedzaj±ce serwery na Xeonach czy jak im tam plus monitor w szafach, na próbce kilku sztuk w serwerowni oraz w domu z moim kompem. Kilku lokalizacji z pomp± CO nie biorê pod uwage bo jej zanik nie resetuje. Jakby przy ka¿dym zaniku resetowa³ mi na hali serwer to by dnia nastepnego nie dotrzyma³.

No ale je¿eli najwa¿niejsze jest online a reszta mo¿e dzia³aæ w zale¿no¶ci od faz ksiê¿yca to faktycznie sorki. Wiêcej nie bêdê.

Pozdrofka

--
Irokez

Data: 2010-06-11 20:49:54
Autor: MC
Szukam aktualnego UPS typu "on-line" z sinusem oko³o 600W
U¿ytkownik "Irokez" <nie.mam@email.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hutql2$b1o$1news.onet.pl...
[...]

Nale¿a³o raczej wyprowadziæ z b³êdu inauguruj±cego w±tek zamiast proponowaæ co¶, co nie jest zgodne z jego (zgoda, b³êdn±) opini±.

Data: 2010-06-12 10:44:47
Autor: Dox
Szukam aktualnego UPS typu "on-line" z sinusem oko³o 600W
APC SmartUPS 1000
Z praktyki oczywi¶cie

nie wiem jak sobie radz± z PFC. Swego czasu gada³em nawet z ich serwisantem jakie¶ 2-3 lata temu to mówi³, ¿e bardzo ¼le wspó³pracuj± one z zasilaczami wyposa¿onymi w PFC. Nie wiem czy co¶ do tego czasu siê zmieni³o. Jak narazie to chyba MGE poleci do szafy bo zaczyna mnie wkurzaæ. Ju¿ wolê jak mi komputer zga¶nie ni¿ siê zresetuje przy zaniku. Robi³em test z ¿arówk± i rzeczywi¶cie przy zaniku jest wyra¼ne mrugniêcie.

Data: 2010-06-12 14:59:39
Autor: Irokez
Szukam aktualnego UPS typu "on-line" z sinusem oko³o 600W
U¿ytkownik "Dox" <doxent@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:huvheh$1mt$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie mam pojêcia co to za zasilacz. Na przyk³ad Dell PowerEdge serii T300 na Xeonie co mo¿e mieæ?

--
Irokez

Data: 2010-06-12 11:26:16
Autor: MC
[...]

A nie jest ten zasilacz zwyczajnie za s³aby? Je¶li potrzebujesz 500-600W, to z pewno¶ci± z modelu 600VA ich nie dostaniesz.

Data: 2010-06-12 14:45:25
Autor: Olek
On 2010-06-11 13:35, Dox wrote:
[...]

a APC czego¶ takiego nie posiada? moim zdaniem jedne z lepszych UPSów

Szukam aktualnego UPS typu "on-line" z sinusem oko³o 600W