Szukam aktualnego UPS typu "on-line" z sinusem oko³o 600W

Data: 2010-06-12 11:26:16
Autor: MC
Szukam aktualnego UPS typu "on-line" z sinusem oko³o 600W
U¿ytkownik "Dox" <doxent@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hut725$alu$1inews.gazeta.pl...
Jako, ¿e ostatnio mój firmowy MGE Nova 600 przy zaniku napiêcia resetuje mi komputer, poszukujê zasilacza awaryjnego typu "on-line" z separacj± sieci i sinusem na wyj¶ciu. Dodam, ¿e stary UPS najgorzej radzi sobie z chwilowymi zanikami bo przy ca³kowitym zaniku komputer potrafi jeszcze podtrzymywaæ. Co obecnego na rynku mo¿naby poleciæ ? Moc to oko³o 500-600W na wiêkszej mi nie zale¿y. Wiêkszo¶æ to niestety albo typu "off-line" albo "line-interactive" z kwadratem na wyj¶ciu i ze zbyt s³ab± separacj± od sieci.

A nie jest ten zasilacz zwyczajnie za s³aby? Je¶li potrzebujesz 500-600W, to z pewno¶ci± z modelu 600VA ich nie dostaniesz.

Szukam aktualnego UPS typu "on-line" z sinusem oko³o 600W