Szukam auta klasy C, a trafiła się 206

Data: 2010-11-20 16:35:08
Autor: Kwik
Szukam auta klasy C, a trafiła się 206
W dniu 2010-11-20 16:15, mariusz-net.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
Trafiła się jednak 206 (...) od znajomych.
(...)

PS. Peugeot ma bardzo wytartą kierownice– z tego co czytałem to normalne
(jeden koleś nawet po 30tyś wymieniał)– pytanie do użytkowników: czy
rzeczywiście tak się wycierają.

To co to za znajomi jesli nie wierzysz w przebieg...?
W takim ukladzie potraktuj to auto jak kazde innne z ogloszenia, nie dajac mu zadnych forow.

Kwik

Data: 2010-11-20 15:47:27
Autor:
Kwik <kwik@interia.pl> napisał(a):
> [...]

W takim ukladzie potraktuj to auto jak kazde innne z ogloszenia, nie dajac mu zadnych forow.

Przebieg na 100% realny. Stan też super (oprócz tej kierownicy). Czepiam bo
mam uraz do 206 :-) Dla siebie bym go nie kupił, nawet jakby był nowy. Dla
żony może być, choć wolałbym coś większego (segment C). Problem jest taki, że
dopiero zaczęliśmy szukać i nie wiemy czy jak ten olejemy to znajdziemy coś
sensownego za te 12tyś. Da rade coś sensownego w tych pieniądzach znaleźć?

/Mariusz

Data: 2010-11-20 17:36:49
Autor: Maciek
Szukam auta klasy C, a trafiła się 206
Da rade coś sensownego w tych pieniądzach znaleźć?

Da rade ale jest naprawde ciezko. Poza tym zakup nieznanego auta to zawsze w jakims stopniu loteria. Strata czasu, tygodni, czasem miesiecy, kasy na jezdzenie, ogladanie itd.
Naprawde bym sie zastanowil na Twoim miejscu czy warto cos innego szukac, zwlaszcza, ze masz z tego co rozumiem wszystko podane na tacy bez kretactwa i ukrywania wad.
Do tego taka 206 powinna sie raczej w przyszlosci tez sprzedac, ladny samochod.

Maciek

Szukam auta klasy C, a trafiła się 206