Szukam auta klasy C, a trafiła się 206

Data: 2010-11-20 23:52:30
Autor: MariuszM
Szukam auta klasy C, a trafiła się 206
W dniu 20-11-2010 16:15, mariusz-net.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
  Wady 206 w miarę znam bo
takim jeździłem 3 lata dlatego pomimo małego przebiegu jestem nastawiony
sceptycznie ale… no właśnie (i tu zwracam się do grypowiczów o pomoc): czy
mając 12000 można znaleźć jakiegoś wartościowego klasy kompakt? Może lepiej
nie marudzić i brać tą 206?
U mnie pod blokiem sąsiad sprzedaje Golfa IV 1,6 z przebiegiem okolo 100.000km z 2001 r. za 12.500. Ja swojego 1,4 z 1999 r. z przebiegiem 75.000 sprzedałem za 10.000PLN.

M.

Data: 2010-11-21 00:06:04
Autor:
MariuszM <usn@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]
U mnie pod blokiem sąsiad sprzedaje Golfa IV 1,6 z przebiegiem okolo 100.000km z 2001 r. za 12.500. Ja swojego 1,4 z 1999 r. z przebiegiem 75.000 sprzedałem za 10.000PLN.

Czyli można coś znaleźć bo po wertowaniu (1-dniowym) ogłoszeń na allegro,
lokalnej prasy i mobile.de, a późniejszej weryfikacji to lekko zwątpiłem. Jak
możesz to wyślij namiar na sąsiada na priva jeśli ten Golf warty zainteresowania.

/M

/Mariusz

Data: 2010-11-21 11:16:09
Autor: daxus
On 2010-11-20 23:52, MariuszM wrote:
[...]

100tys przebiegu w 9 lat ? Albo 75tys przebiegu w 11 lat ?
Ja dojeżdzając do pracy we Wrocławiu w obrębie miasta robie 15tys rocznie. Te wasze przebiegu mocno naciągane.

Data: 2010-11-21 13:39:13
Autor: Marek G
Szukam auta klasy C, a trafiła się 206
Sun, 21 Nov 2010 11:16:09 +0100, daxus <daxus@poczta.onet.pl>
pisal(a):

100tys przebiegu w 9 lat ? Albo 75tys przebiegu w 11 lat ?
Ja dojeżdzając do pracy we Wrocławiu w obrębie miasta robie 15tys rocznie. Te wasze przebiegu mocno naciągane.

Jak ja kocham takie teksty;-)
Ja dojeżdżając do pracy w Gliwicach w obrębie miasta robię w ramach
dojazdów 3 tys. rocznie (mam diesla żeby było śmieszniej), a mój
wspólnik też w obrębie miasta chodzi pieszo i robi 0 i aby było
jeszcze śmieszniej też ma diesla. W dodatku oba firmowe.
A każdy z nas robi rocznie łącznie po 15-18 tys km - to też zapewne
kompletnie niemożliwe, aby firmowy diesel miał przebieg 78 tys po 4,5
roku. W dodatku KOMBI;-)

Ludzie opamiętajcie się. Są tacy co robią 5 tys rocznie i są tacy co
150. Aha, żona robi rocznie 6-8 tys, więc za 11 lat jej octavia będzie
miała właśnie ok. 75 tys.

Chyba pogonię babsko coby dookoła rynku porajdowało by nie naciągać
przyszłego kupca.

--
Pozdrawiam - Marek

Data: 2010-11-21 15:22:08
Autor: MariuszM
W dniu 21-11-2010 11:16, daxus pisze:

100tys przebiegu w 9 lat ? Albo 75tys przebiegu w 11 lat ?
Ja dojeżdzając do pracy we Wrocławiu w obrębie miasta robie 15tys
rocznie. Te wasze przebiegu mocno naciągane.

Rozumiem Twój ból....no ja mało jeżdżę.
Jak sprzedawałem poszedł do najbliższej rodziny, nawet nie musiałem go specjalnie wystawiać do sprzedaży.

M.

Data: 2010-11-21 17:17:06
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-11-21 11:16, daxus pisze:
On 2010-11-20 23:52, MariuszM wrote:
[...]

A ja, jeżdżąc po tym samym mieście (i trochę w trasy), robię jakieś 6-8kkm rocznie. Ale ja nie mam żony i dzieci, nie odwiedzam co drugi dzień Bielan, Mongolii czy Factory. A do pracy, jak mi pogoda podpasuje, to idę pieszo.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Szukam auta klasy C, a trafiła się 206