Szukam auta klasy C, a trafiła się 206

Data: 2010-11-21 00:25:16
Autor: ToMasz
Szukam auta klasy C, a trafiła się 206
mariusz-net.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
Witam,

Szukam typowego dupowozu dla żony. Najchętniej coś wielkości Astry, Golfa albo
Focusa (z 4/5 drzwiami). Kasa do 12000. Trafiła się jednak 206 w bardzo dobrym
stanie (2002r, silnik 1.1,
moja matka ma od nowości partnera z silnikiem 1.1 To auto nie jeździ.
(toczy sie, co najwyżej) Przy nim polonez to formuła1. JEśli to ta sama
jednostka napędowa, przemyśl to 2 razy, albo pojeździj tym autem trochę.

Data: 2010-11-21 00:47:57
Autor: Jacek
Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ic9lc6$731$1inews.gazeta.pl...
[...]

bo aerodynamiką i masą taki Partner i 206 sie wogóle nie róznią...niemal identyczne.

Jacek

Data: 2010-11-20 23:58:49
Autor:
Jacek <stoout@o2.pl> napisał(a):
> [...]

bo aerodynamiką i masą taki Partner i 206 sie wogóle nie róznią...niemal identyczne.

Jak w kawale o rabinie, oboje macie racje :-) . Jeździłem takim 3 lata. Silnik
jest mułowaty ale bez tragedii. Bez pasażerów i bagaży jeszcze się turla (90%
przewidywanego wykorzystania), ale jak z balastem to szkoda gadać. Partnera z
tym silnikiem sobie nie wyobrażam :-)

Data: 2010-11-21 00:03:28
Autor: Waldek Godel
Szukam auta klasy C, a trafiła się 206
Dnia Sat, 20 Nov 2010 23:58:49 +0000 (UTC), mariusz-net.WYTNIJ@gazeta.pl
napisał(a):

[...]

W mieście z dostawą pieczywa sobie poradzi bez problemu.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Szukam auta klasy C, a trafiła się 206